XP op usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan moet je regelen dat je er eentje beschikbaar heb en dan die cd kopieren op andere cd dan heb je hem voor later of gelijk installen op je usb.
Als je ene serial nodig hebt naar 30 dagen met XP is dat geen brobleem want de serial staat in een map opgeslagen die je kan lezen effe googlen serial XP vinden succes

MVG My

Waar heb je het over???????????????:eek::eek:
 
Heb ik al een paar keer gezegd, maar ja.........................:evil:
Tja, de TS kan natuurlijk de kat uit de boom kijken en kijken of het misschien zonder Windows cd-om op USB stick komt. (vanzelf).:p
 
Precies welk OS heb je dan vermeld even je situatie en wat je allemaal hebt
 
Waar heb je het over???????????????:eek::eek:

Kijk als je de xp hebt geinstalleerd uiteindelijk heb je tog 30 dagen te besteden aan xp?
en daarna hebbie serial nodig die serial zit in de windows map opgeslagen en is gewoon crack able in vista is dat bestandje verandert die je niet zomaar kan lezen.

En met die usb bedoel ik het is handig als je de snelste hebt die beschikbaar is omdat er nogal wat gegevens nodig zijn om xp optestarten als je meschien bekent bent met portable apps daar duurt ook wel tijdje tot je iets hebt gestart dan dat je hetnormaal installeert.

MVG My
 
het is me niet gelukt.. ik startte net de cd op en toen gaf windows de famous "blue screen of death" :confused:
 
Warrige adviezen

dan moet je regelen dat je er eentje beschikbaar heb en dan die cd kopieren op andere cd dan heb je hem voor later of gelijk installen op je usb.
Of gewoon hele Installer downloaden met alles voor xp en zelf cd maken
Als je ene serial nodig hebt naar 30 dagen met XP is dat geen brobleem want de serial staat in een map opgeslagen die je kan lezen effe googlen serial XP vinden succes

Je kan eventueel eigenlijk het beste de laaste usb versie aanschaffen USB 3.0 was dat die is stukke sneller dan een 2.0

MVG My

Moet je niet op dit forum zijn??
Of wellicht zelf 'n forum beginnen dan kun je zoveel onzin uitkramen als je zelf wil!
 
Dan kun je dit toch doen!!!!!

‘C:/’. Hier staan de bestanden die Windows XP laten opstarten. Deze bestanden moeten worden gekopieerd naar je USB-stick. Het betreft de bestanden ‘boot.ini’, ‘ntldr’ en ‘ntdetect.com’. Kopieer dus deze bestanden naar je USB-stick.


^even stukje geknipt en geplakt^
nee, die bestanden staan er bij vista niet
 
‘C:/’. Hier staan de bestanden die Windows XP laten opstarten. Deze bestanden moeten worden gekopieerd naar je USB-stick. Het betreft de bestanden ‘boot.ini’, ‘ntldr’ en ‘ntdetect.com’. Kopieer dus deze bestanden naar je USB-stick.


^even stukje geknipt en geplakt^
nee, die bestanden staan er bij vista niet

Maar je topictitel zegt XP op USB stick, wat ben je nou aan het doen????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan