Dan kun je het niet voor elkaar krijgen, je hebt gewoon de Windows cd-rom nodig.
Maar ik heb de CD wel, maar die tutorial van bouweenpc heb je XP geinstalleerd op je computer nodig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kun je het niet voor elkaar krijgen, je hebt gewoon de Windows cd-rom nodig.
dan moet je regelen dat je er eentje beschikbaar heb en dan die cd kopieren op andere cd dan heb je hem voor later of gelijk installen op je usb.
Als je ene serial nodig hebt naar 30 dagen met XP is dat geen brobleem want de serial staat in een map opgeslagen die je kan lezen effe googlen serial XP vinden succes
MVG My
Tja, de TS kan natuurlijk de kat uit de boom kijken en kijken of het misschien zonder Windows cd-om op USB stick komt. (vanzelf).Heb ik al een paar keer gezegd, maar ja.........................:evil:
Waar heb je het over???????????????![]()
Tja, de TS kan natuurlijk de kat uit de boom kijken en kijken of het misschien zonder Windows cd-om op USB stick komt. (vanzelf).![]()
MAAR daarvoor heb je XP nodig en die heb ik niet!!!!!
Waar heb je het over???????????????![]()
dan moet je regelen dat je er eentje beschikbaar heb en dan die cd kopieren op andere cd dan heb je hem voor later of gelijk installen op je usb.
Of gewoon hele Installer downloaden met alles voor xp en zelf cd maken
Als je ene serial nodig hebt naar 30 dagen met XP is dat geen brobleem want de serial staat in een map opgeslagen die je kan lezen effe googlen serial XP vinden succes
Je kan eventueel eigenlijk het beste de laaste usb versie aanschaffen USB 3.0 was dat die is stukke sneller dan een 2.0
MVG My
moet je niet op dit forum zijn??
Of wellicht zelf 'n forum beginnen dan kun je zoveel onzin uitkramen als je zelf wil!
Wwelk besturingssysteem heb je dan
Dan kun je dit toch doen!!!!!
‘C:/’. Hier staan de bestanden die Windows XP laten opstarten. Deze bestanden moeten worden gekopieerd naar je USB-stick. Het betreft de bestanden ‘boot.ini’, ‘ntldr’ en ‘ntdetect.com’. Kopieer dus deze bestanden naar je USB-stick.
^even stukje geknipt en geplakt^
nee, die bestanden staan er bij vista niet
Nee klopt, die horen ook bij XP.nee, die bestanden staan er bij vista niet
ik kan die boot.ini ntldr en ntdetect.com wel ff uploade als dat mag
ja graag, kan je ze mailen naar: niek.blankers@gmail.com?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.