XP opnieuw instaleren na format

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Daleboudt

Kascommissielid
Lid geworden
6 aug 2001
Berichten
3.894
Als je XP home opnieuw wilt instaleren na een format moet je hem dan opnieuw activeren.

Drivers heb ik bewaard en ook een screen dump van de gegevens van "deze computer"

Moet ik nog meer hebben ?

Eric.
 
Ja, je moet hem dan opnieuw activeren. Maar als het gewoon een legale versie is, dan is dat geen probleem. Drivers zijn ook handig (voor bijv. Videokaart en Geluidskaart), wat je precies met die screendump wilt doen is met niet helemaal duidelijk.
 
even voor zorgen dat je drivers voor je netwerkkaart/modem nu alvast download (of op cd hebt) zodat je na de install de rest van internet kan halen :)

Makkelijk is vaak ook om even te kijken wat voor apparaten er in je pc zitten in apparaatbeheer, dan hoef je achteraf geen everest te draaien.
 
Het is een legale oem versie

Op de CD staat dan ook dat Medion AG support levert, maar ik dacht dat je de activering kon importeren als je hem van de originele bewaard.

Eric.
 
Vraag me niet hoe

Ik heb er een tweede schijf in gehangen en daar opnieuw XP-home op gezet. Zelfs na format oude schijf kon ik er weer XP op zetten zonder problemen en zonder melding dat ik de versie moest registreren.

Dat beviel niet, toen 2000 opgezet.

Via Msi LiveUpdate 3 de drivers kunnen downloaden. (zijn niet te vinden zonder deze tool).

Alles draaide, maar ging een paar dagen later kuren vertonen en ik kreeg een opdonder (spanning) van de SPdif uitgang.

Ga bord nu bij grootvuil zetten( zonder HDD).

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan