XP opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Ik heb problemen met mijn pc, kan geen virus-updates van Norton meer ophalen. Ook online scannen lukt niet.
Waarschijnlijk toch een virus.
Nu ben ik belangrijke bestanden aan het veiligstellen en ga de harde schijf formateren.
Opstarten kan toch met XP van de cdrom ?
Hoe gaat dat met opnieuw aanmelden bij Microsoft ? Ik heb de originele cdrom.

Amaldo

Scan je pc is online op een virus bij www.housecall.nl

Of je kan opstarten van de cdrom kan je heel simpel uitvinden. Je opstart volgorde in de bios aanpassen dat ie dus van cdrom opstart en zorgen dat je cdrom er in zit. Dan merk je het snel genoeg......waarschijnlijk wel hoor

Dat aanmelden bij microsoft zou ik niet weten.......

Groetjes
Harmen

hallo

bios veranderen hoeft niet, xp heeft autorunn

Online scannen lukt niet: Error #102 Unable to read Virus Pattern File.
En bij Symantec krijg ik een melding dat ActiveX niet ingeschakeld is, terwijl alle instelling aan de hand van hun voorbeeld kloppen.

Toch niet iedereen werkt met een illegale versie van XP.
De officiele moest je na 30 dagen aanmelden.
En ik heb me laten vertellen dat binne 9 maanden niet zomaar XP opnieuw kan worden geinstalleerd.

Amaldo

je moet gewoon kiezen voor registreren niet nu of later bla bla, gewoon cd xp in de rom, en toets indrukken, als hij vraagd opstarten via cd!

Geplaatst door amaldo

En ik heb me laten vertellen dat binne 9 maanden niet zomaar XP opnieuw kan worden geinstalleerd.

Amaldo

Dat is de GROOTSTE onzin.......

activeren

Sorry hoor, maar het gaat om het activeren.
Is je computer nauwelijks veranderd ( grafische kaart, scsicontroller, enz ) levert dan de identificatie / activering geen problemen op ?

Amaldo

Re: activeren

Geplaatst door amaldo
Sorry hoor, maar het gaat om het activeren.
Is je computer nauwelijks veranderd ( grafische kaart, scsicontroller, enz ) levert dan de identificatie / activering geen problemen op ?

Amaldo

wil je aub ff duidelijk alls vermelden wat er staat, over activeren

ik geloof dat we allemaal iets anders denken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan