Xp opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Berichten
296
Kun je een nieuwe XP versie over een geïnstalleerde XP versie heen installeren(Zoals bij W98 wel kon)zonder de oude installatie/configuratie/bestanden te wissen??
Bedankt
 
Volgens mij is dit niet meer mogelijk.
 
Dat dacht ik ook eigenlijk.Ik wacht nog eventuele reacties af en leg mij er dan maar bij neer.
Bedankt
 
Ik denk dat je de optie herstellen bedoeld. Dit kan dus wel met XP, maar ik vind het een nogal omslachtige optie. Je kunt beter je bestanden die je wilt bewaren op een Back Up plaatsen (vergeet je adresboek/favorieten/emailaccounts e.d. niet) en gewoon XP opnieuw installeren.
 
Niet herstellen.Ik heb een computer gekregen met een illegale versie en daar wil ik een legale opzetten.
 
Het beste is dan toch om het systeem te legen en opnieuw te installeren.
 
Ik weet dat dat beter is, maar het gaat er mij om of het mogelijk is.Het is niet alleen voor mij situatie.
 
Kanjer zei:
Niet herstellen.Ik heb een computer gekregen met een illegale versie en daar wil ik een legale opzetten.

Dan is het inderdaad het beste om een nieuwe schone installatie te doen.
Je bent er dan ook zeker van dat je géén meldingen meer krijgt over een mogelijke illegale versie.
Je kunt dan ook tevens de PC naar je eigen wens configureren.

#edit# Wat jij eigenlijk wilt doen is niet direct mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Kanjer zei:
Ik weet dat dat beter is, maar het gaat er mij om of het mogelijk is.Het is niet alleen voor mij situatie.

Ja hoor, dat is gewoon mogelijk, je moet immers ook weer je key ingeven, dat kun je dan doen met je legale key.

Alle bestanden worden overschreven, alleen de persoonlijke instellingen blijven, alle andere moet je meestal weer opnieuw instellen, alsook de updates.

Let wel, het kan alleen met dezelfde versie of hoger, en vaak niet met een oem versie.
Doorgaan tot installeren, en daar voor een herstelinstallatie kiezen.

Kan ook vanuit windows, daar voor een upgrade kiezen, werkt hetzelfde, alleen nu vanuit de windows gui.
 
Waarom pas je niet gewoon de key aan dan? In principe XP = XP. Alleen de key die je gebruikt is illegaal.

Toch? :)
 
Bedankt in ieder geval,

Hebi
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan