XP opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

flkkmk

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Berichten
160
Ik gebruik Windows XP maar krijg de laatste tijd (te) veel foutmeldingen. Ik wil nu XP opnieuw formatteren en heb recovery-systeem destijds bijgeleverd gekregen (helaas niet te breiken via F11.
Als ik nu formateren aanklik, wordt XP dan automatisch opnieuw geinstalleerd of moet ik dan nog de opstart ook nog diskette gebruiken.
 
sterker nog

Wanneer je formatteerd vanuit windows geeft hij hoogstwaarschijnlijk een foutmelding, omdat je iets waarmee je bezig bent niet kunt verwijderen. Als je iets formatteerd gooi je het helemaal leeg en heb je dus helemaal niets meer. Je moet dan een installatie cd gebruiken wanneer je de computer weer opnieuwe opstart en windows HELEMAAL opnieuw installeren.

Gr. Sjon
 
Wanneer je formatteerd vanuit windows geeft hij hoogstwaarschijnlijk een foutmelding, omdat je iets waarmee je bezig bent niet kunt verwijderen. Als je iets formatteerd gooi je het helemaal leeg en heb je dus helemaal niets meer. Je moet dan een installatie cd gebruiken wanneer je de computer weer opnieuwe opstart en windows HELEMAAL opnieuw installeren.

Gr. Sjon

Ik heb het al eens eerdr gedaan maar weet niet meer exact hoe. Vilgens mij het ik toen mijn opstart diskette gebruikt en via recovery werd windows opnieuw geinstalleerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan