xp over me zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

AtEas

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2005
Berichten
5
hey, ik heb een probleempje,
ik wil met mijn oude pentium 3 waar nu nog ME Opstaat xp pro gaan installeren zonder mijn c schijf te formatteren want ik heb er maar 1. en daar staan al mijn bestandjes op die ik niet kwijt wil, is er een mogelijkheid dat ik iets kan overschrijven, en hoe moet ik dit aanpakken? Als er iemand is die het weet, stuur me het liefst even een mail
alvast bedankt. roy
 
Laatst bewerkt:
Als je van spam houd moet je je email laten staan.

Heb je geen mogelijkheid om die bestanden op een cd te branden?
Dan kun je gewoon formateren en installeren.
 
Re

weet je hoeveel cds dat het dan worden? een schijf van 60 gb voor 79% vol
 
lijkt me het beste (wat maikel zegt)
XP over ME heen zetten gaat poblemen opleveren.
Je zou eventueel met parttionmagic je schijf in 2 partities kunnen verdelen, dan alles naar de d-partitie kopieren wat je niet kwijt wilt en dan de C formateren en opnieuw instaleren.

Let wel op!! heel soms gaat het wel eens mis met partition magic, als het al erg veel data op de schijf staat.
 
Re: Re

Geplaatst door AtEas
weet je hoeveel cds dat het dan worden? een schijf van 60 gb voor 79% vol

Neh dan is dat geen echte optie.

Is het geen optie dan om een tweede kleine HD te kopen en die erbij te zetten?
 
Als je dat er op zou kunnen laten staan kom je met XP er bij zetten dus al ruimte te kort.
ALTERNATIEF is Koop een HD erbij ,en zet daar XP schoon op!
 
hoe kan ik dan mijn schijf opdelen,want heb er de ballen verstand niet van?
 
Re: Re

Geplaatst door AtEas
weet je hoeveel cds dat het dan worden? een schijf van 60 gb voor 79% vol

Hoe moet ik dat weten dan?
Het is gewoon het veiligste om dit te doen.
Je kunt ook als de mogelijkheid het bied je hdd in een andere pc hangen en je data even op die schijf zetten.
 
Geplaatst door AtEas
hoe kan ik dan mijn schijf opdelen,want heb er de ballen verstand niet van?

Kan met het programma PartitionMagic, maar met 79% vol zou ik toch opteren voor een tweede HD
 
Ok erg bedankt iedereen, ben er nog niet helemaal uit,maar dat gaat zeker lukken, ik vind dit forum heel snel! een van de weinige ! petje af
 
Re: Re

Geplaatst door AtEas
weet je hoeveel cds dat het dan worden? een schijf van 60 gb voor 79% vol

Welke bestanden heb je er dan opstaan?? 60 GB ?? Je gaat toch niet de ganse harde schijf willen overzetten, want dit gaat niet lukken.

Als je een brander hebt, zet dan alle belangrijke documenten op cd. Daarna kan je dan gaan formateren.
 
Geplaatst door martin van de mortel
Ach het houdt ons van de straat ;) en in Den Bosch was vanavond toch ook niets te doen :D geintje

Hier in nijmegen ook al niet :D
 
ja ik merk het, bedankt jongens, ik ben partitionmagic al ant downen, komt helemaal goed, denk.
ben van plan om nog een externe hdd te kopen, maarja geld is er niet altijd he;)
 
Geplaatst door AtEas
ja ik merk het, bedankt jongens, ik ben partitionmagic al ant downen, komt helemaal goed, denk.
ben van plan om nog een externe hdd te kopen, maarja geld is er niet altijd he;)

Och een avondje EXTRA draaien en het is weer verdiend!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan