XP pc ombouwen naar Media center?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joey wessel

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Berichten
17
hallo mensen!

wie o wie helpt mij!
met aanschaf van mijn laptop gebruik ik mijn pc zelden meer. het kwam ineens in me op om er windows media center op te pleuren! heeft iemand een enig idee hoe ik dit moet doen? ik heb een Dell pc die onder XP draait. is Windows media center goed te downloaden? heeft iemand hiervoor een goede torrent ofzo?

en wat heb ik allemaal nodig? want hij moet natuurlijk wel met mijn tv koppenlen?:rolleyes:

ik hoor graag jullie tips en trucs!:thumb:

Tnx Joey!
 
Ja, eerst kopen en dan installeren.

ps. lees ook even de huisregels, da's héél verhelderend.
 
als je illegale versie wil moet je media center downloaden. Het kan, ik heb gekeken maar ik mag geen link geven. Als je eens stabiel media center wilt moet je hem kopen. Je hebt vista en xp uitvoering.

Dit brand je op schijfje en je doet een nieuwe windows installatie uitvoeren. Dan moet het allemaal werken, tenminste als je het downloaden voor elkaar krijgt. Ik zou goed op virussen letten als ik jou was...

Volgens mij heb je ook een soort media center van nero, die kan je eerst ook proberen! kijken of het bevalt!

Mvg phantom
 
als je illegale versie wil moet je media center downloaden. Het kan, ik heb gekeken maar ik mag geen link geven. Als je eens stabiel media center wilt moet je hem kopen. Je hebt vista en xp uitvoering.

Dit brand je op schijfje en je doet een nieuwe windows installatie uitvoeren. Dan moet het allemaal werken, tenminste als je het downloaden voor elkaar krijgt. Ik zou goed op virussen letten als ik jou was...

Volgens mij heb je ook een soort media center van nero, die kan je eerst ook proberen! kijken of het bevalt!

Mvg phantom

oke he bedankt;) dan denk ik dat ik m maar koop! heb je enig idee wat zo'n licentie kost? en wat ik er allemaal bij nodig ben enzo?

tnx;):thumb:
 
http://www.alternate.nl/html/produc...RE&l1=Besturingssystemen&l2=Volledige+versies

ik las net dat windows vista home premium altijd met media center is, zo heb ik media center igg. xp media center is niet meer te koop geloof ik.. mischien weet iemand anders wel een plek waar het nog wel te koop is..

let op je videokaart als je hem op je tv aan wilt sluiten en een tv-kaart is handig om er ook televisie op te kijken.. ;)

oke.. nou ik vraag het vanavond wel eventjes bij de Media Markt ;) en dan zie ik wel wat ik er van kan maken;) maar iniedergeval bedankt voor je hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan