XP pendelt tssen opstarten en afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

janpicavet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2009
Beste hulpverleners,

Op mijn Acer traveller 2310 met XP zat Norton antivirus 2005. Hieroverheen heb ik virusfighter gedownload ( stom waarschijnlijk ).
Nu zit alles vast omdat hij bij aanmelden opstart en 5 seconden later weer afmeld en afsluit. Ik kan dus totaal niets meer met mijn laptop. Ook de Back Up CD wil niet opstarten evenals de Norton Anti Virus CD.
Hoe is dit op te lossen ??????????

Heb nog niet dit probleem gehad, maar je kan eens in veilige modus proberen opte starten.
Je kan ook via een ander OS op een andere partitie je antivirus verwijderen.
Je kan met de cd van windows in dos booten en daar proberen de AV te verwijderen.

Inderdaad werken verschillende anti virus programma's elkaar soms tegen.
Opstarten in veilioge modus en dan netjes 1 van beiden de-installeren.

Laatst bewerkt:
Abracadabra

Heb nog niet dit probleem gehad, maar je kan eens in veilige modus proberen opte starten.
Je kan ook via een ander OS op een andere partitie je antivirus verwijderen.
Je kan met de cd van windows in dos booten en daar proberen de AV te verwijderen.

Bedankt voor het meedenken, maar ik weet onvoldoende over deze materie. Kan ik zelf opstarten in veilige modus ? Wat wordt bedoeld met OS ? Is er een stappenplan om dit op te lossen ?

XP pendelt tussen opstarten en afmelden

Beste hulpverleners,

Bedankt voor het meedenken over dit probleem. Via de veilige modus lukte het niet. Ook de CD's met de back Up pakten niet. Via internet bij de site van ACER is uiteindelijk de juiste toetsencombinatie gevonden om via het recovery programma de storing op te heffen.

Jan Picavet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan