XP plus! vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimage

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2002
Berichten
1.965
Ik heb onlangs de XP Home versie aangeschaft en deze bevalt prima.
Het enige wat ik wat minder vindt in vergelijking met 98SE is de keuze aan achtergronden en screensavers.
Nu kwam ik na een zoektocht op het plus pakket terecht.
Het enige probleem is dat ik alleen UK versies te koop zie staan, mijn vragen hierover zijn;
1)Krijg ik geen taalprobleem met XP? Want ik heb de NL versie van XP Home.
2) Ik zie vreemde prijsverschillen, op z'n goedkoopst 25 euro t/m op z'n duurst 70 euro, zijn dit wel dezelfde versies?
3) Is het de moeite om dit pakket aan te schaffen?
 
volgens mij is plus niet voor XP bedoeld maar voor win98
Als je andere achtergronden wilt hebben dan moet je eens zoeken naar wallpapers op het internet. Screensavers zijn er ook genoeg te vinden.
Plus is de uitbreiding voor win98 om themes te kunnen laden. Maar ik gebruik geen XP dus 100% zeker ben ik niet.
 
Het is wel voor XP. Ik heb het maar eerlijk gezegd........ik zou het niet nemen.
Je hebt wel een mooi aquarium screensaver erbij en wat tirelantijntjes met de mediaplayer waarvan ik me af vraag of dat nou werkt. En voor de rest.....hm
 
Als ik jou was zou ik het niet neme...Ik heb het namelijk (gedownload) maar het is niet waar voor je geld (of hoe je dat ook zegt :D)

een paar extra themas + screensavers
4 extra spelle en nog wat skins voor mediaplayer
(oja en nog Plus! Label Maker, Plus! Personal DJ, Plus! Voice Command en Plus! Mp3 Audio Converter)
 
Ik ben bang dat ik m'n (automatische) updates ga verzieken met een download en MS m'n legale XP voor illegaal gaat aanzien.
Voor die 25 euro ga ik dat risico niet nemen.
Maar ja zo te zien wordt 't 'm niet, want ik heb al twee negatieve reacties.
Ik laat de vraag nog even op onopgelost staan, vanwege m'n taalprobleem vraag, waarop nog geen antwoord is gekomen.
Misschien wel zo makkelijk voor degenen die in de toekomst langs deze vraag komen via de zoekmachine i.v.m. het plus pakket.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan