Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals jij het doet, doe ik het ook altijd. Ik noem dat: pas echt met een schone lei beginnen.Geplaatst door jjw
Wat ik bedoelde te zeggen is.....
Als een pc vervuilt is met rotzooi dan is vaak radicaal opruimen de enigste manier om de originele snelheid weer terug te krijgen, handmatig de pc schoonmaken is uiteraard een optie maar dan moet men wel weten waar die mee bezig is, als je toch een heirnstallatie doet dan is mijn ervaring, opstarten met een opstart flop, daarna met fdisk alle partities te verwijderen, daarna herstarten en met fdisk een nieuwe partitie aanmaken, daarna herstarten met de xp cdrom en kiezen voor het instaleren op een nieuwe partitie die hij dan gaat maken en converteren naar ntfs.
Dat wil inhouden dat alle rotzooi die eventueel in de MasterBootRecord zit en alle rotzooi die niet te verwijderen is via de reguliere manier dan wel verdwenen is.
Het klinkt omslachtig maar het werkt wel.
Dat zou best kunnen, Elisa.Geplaatst door Elisa
Wie weet wat er in je boot zit!
Yes indeedGeplaatst door tijne
dennis bedoel jij te zegen dat ik me netwerk kabel er uit moet trekken bij het setupen??
gr tijne
Het verschil is dat na het fdisk'en de HD niet meer door het systeem wordt 'herkend' het kan ook niet meer worden benaderd, je begint dus helemaal vanaf niets, oftewel met een schone lei beginnen. En dat is niet het geval met het slechts formateren v.e. partitie.Geplaatst door Elisa
Waarom niet alleen formatteren op iedere partitie?
Waarom alle partities weg?
Ik heb een ander dan Fdisk nooit echt nodig gevonden. Fdisk is gewoon goed.Geplaatst door tijne
weet jij dat toevallig dennis ik heb ooit een programmatje gehad dat je helle hardeschijf weer op 0 of 1 zet dus dan is echt alles 100% zekker er af weet jij hoe dat heet en of waar ik dat kan vinden?
Je RAM is nooit leeg. Die mag je ook niet eens leeg halen. Doe je dat (bv. met assembler) dan hangt je OS onheroepelijk.Geplaatst door tijne
en hoe krijg ik me werk geheuge hellemaal leeg dan? want als daar rotzooi in blijft zitten ben ik ook de l*l of kan dat niet?
Ik ook niet hoor.Geplaatst door tijne
gr tijne
ps: je ben nog laat op niet dat ik het erg vind hoor hahah
Ik weet eigenlijk niet precies wat je hiermee bedoelt.Geplaatst door tijne
en hoe krijg ik me werk geheuge hellemaal leeg dan? want als daar rotzooi in blijft zitten ben ik ook de l*l of kan dat niet?
Heel goed!:thumb:Geplaatst door Elisa
Tijne zal nu wel druk bezig zijn om de eentjes op nul te zetten![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.