XP Pro NL/NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

ijsbeer121

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2002
Als XP EN net geinstalleerd is,werkt ie meteen prima, zonder problemen, maar zodra ik NL installeer (die ik prettiger vind) dan heb ik het volgende na de installatie:
Zodra hij opstart en de icoontjes in de systemtray plaatst enzo, houdt ie op een gegeven moment op met ratelen, en echt een paar minuten later zet ie de laatste icoontjes pas neer (nu heb ik net weer geinstalleerd en heb ik nog niet zoveel icoontjes) Maar bijvoorbeeld ook rechtsklikken op "Deze Computer" dan eigenschappen vlak na het opstarten, hoef ik niet te proberen, pas na een paar minuten (dat ie voro de tweede keer HDD activitiy heeft) dan pas kan ik dat venster krijgen.
Met de Engelse versie van XP heb ik dat niet....
Wel is de Engelse versie (dacht ik) met service pack er al in... kan dat uitmaken?
Deze NL versie werkte op mijn vorige pc nl. wel gewoon...
Iemand een idee? Ik vind het namelijk ***** als ik steeds na het booten een paar minuten moet wachten... :confused:

Het kan nooit geen kwaad wat minder programma's te laten opstarten. Gan naar Start - Uitvoeren - type daar vervolgens " msconfig" en ga daar aangekomen naar het tabblad Opstarten. Hier kun je kiezen welke programma's je wilt weren uit je opstartlijst met als resultaat een sneller opstartende pc.

Suc6

Heeft niemand een idee?
Na alle updates te hebben geinstalleerd is het probleem er nog steeds.
Kan het door die Asus crap komen? :confused:

Geplaatst door jogu42
Het kan nooit geen kwaad wat minder programma's te laten opstarten. Gan naar Start - Uitvoeren - type daar vervolgens " msconfig" en ga daar aangekomen naar het tabblad Opstarten. Hier kun je kiezen welke programma's je wilt weren uit je opstartlijst met als resultaat een sneller opstartende pc.

Suc6

zoals ik al zei heb ik net weer opnieuw geinstalleerd, en heb dus het probleem nu ook. Of er nou 10 icoontjes moet komen, of 2, het probleem is er nog steeds.... MSN bijvorobeeld, die komt pas na enkele mintuen, voor die tijd kan ik ook niet bij de geanvanceerde opties van de videokaart komen, of de Systeeneigenschappen bekijken :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan