XP Pro start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

SMC - FM

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
147
hallo allemaal,

ik zit met een klein groot probleempje ;)
mijn server (Dell demension 8200) wil als ik hem aanzet, niet doorstarten, hiermee bedoel ik dat ik eerst het F8 scherm krijg en als ik daarna op windows normaal starten "klik"of ja selecteer dan krijg ik mooi het scherm alsof hij normaal start (dus het logo van XP (in mijn geval ook professional erbij) en dat metertje / balkje eronder wat zo de heletijd loopt van links naar rechts (in het blauw)) maar daar blijft het bij en gaat niet verder. In veilige modes opstarten werkt ook niet (dan blijft hij ook hangen):eek:

dus voor alle duidelijkheid hij start direct op met het "F8 scherm" en hij wil niet opstarten in veilige modus en hij blijft hangen bij normaal starten bij het opstart schgerm met het logo van wind. XP met het balkje eronder

SMC - FM:cool:
 
Maak een Serivce Pack2 geslipstreamde installatiecd, start daarmee op op de Dimension, en doe een herstel-installatie (=Enter drukken voor nieuwe installatie, F8 voor acceptatie voorwaarden, daarna zou de niet-startende XP moeten verschijnen, waarna je op de R van reparatie moet drukken).

Tijs.
 
Maak een Serivce Pack2 geslipstreamde installatiecd, start daarmee op op de Dimension, en doe een herstel-installatie (=Enter drukken voor nieuwe installatie, F8 voor acceptatie voorwaarden, daarna zou de niet-startende XP moeten verschijnen, waarna je op de R van reparatie moet drukken).

Tijs.

Ja dus niet "F2" automatisch systeemherstel gebruiken (je (ik kwam) komt namelijk wel in de verleiding)
 
ok dan ga ik dat eens probere ! dus:
de herstel-installatie (Enter drukken) F8 voor acceptatie voorwaarden, daarna zou de niet-startende XP moeten verschijnen, waarna je op de R van reparatie moet drukken
wanner moet ik op de R precies drukken ??


Prettig 2008 toegewenst iedereen !!
SMC - FM
 
nadat je de doel partitie hebt uitgekozen - Windows vraagt dan of je 'm wilt herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan