XP probleempje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Op een nieuwe computer heb ik XP prof. geinstalleerd. Tot zover ging dat goed.
Nu krijg ik alleen telkens als ik een nieuw programma wil installeren de melding:

Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station.
Er onder staat: Annuleren - Opnieuw- Doorgaan

Als ik nu 3 of 4 keer op doorgaan druk verdwijnt het en kan ik weer verder.:confused:

Wie heeft hier a.u.b. een oplossing voor.

Op een nieuwe computer heb ik XP prof. geinstalleerd. Tot zover ging dat goed.
Nu krijg ik alleen telkens als ik een nieuw programma wil installeren de melding:

Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station.
Er onder staat: Annuleren - Opnieuw- Doorgaan

Als ik nu 3 of 4 keer op doorgaan druk verdwijnt het en kan ik weer verder.:confused:

Wie heeft hier a.u.b. een oplossing voor.

Kijk eens naar deze site hier staat een stukje wat wel eens over jou probleem kan gaan.
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/printthread.php?t=5679

Bedankt Snarf , voor je snelle reactie. Bij mij komt de melding alleen op een voor mij erg vreemd moment.
Het betreft hier een nieuwe PC. Hierop heb ik de nieuwste versie van AdAware gezet en deze werkt prima. Als ik nu de Ned.taalmodule installeer dan krijg ik de melding : Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt medium in station, uitsluitend en alleen als ik AdAware opstart.
Hij is hardnekkig weg te krijgen via taakbeheer en soms start de PC opnieuw op.

Ik heb nu de Engels talige versie en monteer geen Nederlandse taalmoduul, dan werkt alles goed. Ik vind het erg vreemd.:confused:

Wie heeft hiervoor een oplossing of verklaring a.u.b.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan