XP Professional cd kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

steef2

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Berichten
6
Staat er vast al in en ik heb in de 10 pagina's die ik doorgeworsteld heb 1x hetzelfde probleem gevonden, maar diegene had een cd van een familielid beschikbaar.

Ik heb hem kwijt gemaakt. Heb wel de code (die staat toch onderop mijn laptop?). Waar kan ik die software downloaden, op een cd-tje zetten, zodat ik hem op mijn laptop kan installeren? Ik heb op de windows-site gekeken, maar word er verdrietig van. Niet in 1x te vinden i.i.g.
 
Ha :eek: da's een goeie....

done

nope. Helaas. Ik wil hem toch graag downloaden ergens... iemand anders nog een idee waar?
 
Ha :eek: da's een goeie....

done

nope. Helaas. Ik wil hem toch graag downloaden ergens... iemand anders nog een idee waar?


School ,buren,in de straat?

En je beste vriend,hoeheet die G.o.o.g.l.e.?
 
daar kwam ik jullie op tegen... aangemeld... ik ben benieuwd. Uiteindelijk, als jullie het ook niet weten, zal ik wel bij buren uit gaan komen ben ik bang.

Hè, is het zo lastig? Ik ben al de hele middag aan het zoeken. Geprobeerd te downloaden via p-to-p, maar daar heb je ook al zooooveel verschillende bestanden die er een beetje op lijken, maar het ws niet zijn.

Ik hoop toch dat iemand me even een linkje gaat geven :confused:
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik hoop toch dat iemand me even een linkje gaat geven :confused:
Dat linkje krijg je niet via ons, zie de huisregels daarvoor. Je zal toch zelf creatiif moeten zijn daarvoor. Het makkelijkste is inderdaad iemand in je buurt te vinden en te installeren met je eigen code. Als je van de cd een backup maakt, weet je ook dat je de goede versie hebt.
 
Oké.

Zelf creatief. Iemand in de buurt vinden. Tsja. Ik wilde het nu even snel doen. Kids willen op de laptop spelletjes doen. Oké... laat maar. Al zou een kleine hint niet gek zijn dan hoor. Ben al de hele middag aan het zoeken, maar daar ben ik niet zo goed in geloof ik :(

Misschien als ik nog een poosje door zoek, dat ik de cd nog eerder gevonden heb... :D
 
zo los op internet ga je het echt wel niet vinden hoor, Je zal een p2p prog moeten gebruiken. Ik vind er persoonlijk niets illigaals aan, als je een code hebt.
 
Nee, het illegale zou dan zijn dat ik mijn cd kwijt ben. Hoort ook niet denk ik, moet ik zuinig op zijn, maar ik zal toch niet de enige zijn die wel is wat kwijt is? Net zoals mijn autosleutels elke dag, mijn verstand af en toe en hoop ik binnenkort een paar kilootjes.

Maar goed, het schijnt dus niet echt aan mijn zoekkunsten te liggen. Ik dacht dat hij gewoon op de site van windows te downloaden zou zijn, maar dat alleen ìk hem niet kon vinden...
 
bedoel je echt een windows cd of heb je het over een recovery cd van je laptop fabrikant???

Want als je een recovery cd kwijt bent zou je kunnen kunnen proberen contact op te nemen met de fabrikant van je laptop...

Ik heb dit zelf eens gehad met mijn (toenmalige) Compaq laptop, tegen een kleine vergoeding ( slechts de verzendkosten) kreeg ik een nieuwe recovery cd.
 
Ik bedoel gewoon de cd die je bij je computer krijgt als je hem koopt. De gewone windows XP Professional-CD dus.
 
Opzich is het niet illegaal om de software te downloaden aangezien je de licentie koopt en niet de software en dus recht hebt op de software op die machine te geinstalleerd te hebben. het nadeel is alleen dat het wel de illegaliteit in de hand werkt als je de cd laat downloaden us daarom word dat niet legaal gedaan.

de verschillende p2p applicaties hebben genoeg varianten beschikbaar in alle talen van de wereld met of zonder SP1 of SP2 etc etc. google creatief naar een goede p2p en met een beetje breedband verbinding heb je vanavond een paar varianten binnen
 
Staat er op de laptop niet een recovery partitie?
Meestal koop je geen cd van XP maar een recovery cd van de fabrikant.
Welk merk laptop is het ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan