SpitfireII
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 aug 2008
Ik heb pas geleden een HP dv9825nr gekocht met daarop Vista 64 bits. Omdat ik bepaalde programma's er niet op kan draaien wil ik ook graag weer Windows XP installeren, maar hij ziet geen harde schijf tijdens de installatie. Ik heb de BIOS geupdate naar de laatste nieuwe versie, maar ik kan de opties zoals 'AHCI' 'Combined Mode' en 'Enhanced Mode' niet vinden. (ik had op een ander forum gelezen dat het daarmee te maken kon hebben)
Verder heb ik een externe USB floppy drive, waarmee ik tijdens de install drivers kan laden, maar ik kan de juiste drivers niet vinden. Ik heb op de site van Intel de Matrix Storage Manager driver eropgezet en die geladen tijdens XP, maar toen vond hij nog steeds geen schijf. Kan een van jullie misschien een link sturen van de goede driver? Of is er iets anders aan de hand?
Alvast bedankt
Alex
Verder heb ik een externe USB floppy drive, waarmee ik tijdens de install drivers kan laden, maar ik kan de juiste drivers niet vinden. Ik heb op de site van Intel de Matrix Storage Manager driver eropgezet en die geladen tijdens XP, maar toen vond hij nog steeds geen schijf. Kan een van jullie misschien een link sturen van de goede driver? Of is er iets anders aan de hand?
Alvast bedankt
Alex