XP Server Vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitroray

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Berichten
126
Hallo Helpmij.nl lezers,
Ik heb een server draaien, deze server draait Windows XP. en is een AMD Dual-Core 6200.

Ik wil hier graag een paar dingen meedoen..
En nu vraag ik jullie hulp :thumb:

- Ik wil graag websites laten cachen op de server, zodat deze sneller laden. en de websites niet overbelast raken, heeft iemand een ideetje wat ik hiermee moet doen? niet alleen op de server maar ook op de conmputers in hetzelfde netwerk, hoe laat ik hen de cache weer opvragen? (Ik werk met IE en FireFox)

- Ik wil graag mail laten opvragen zodat deze kan worden doorgestuurd naar de computers (Ja, de server staat 24/7 aan)

- Ik zoek naar een programma (ik gebruik nu TeamViewer, maar de licentie loopt ook af na een tijdje enzo.. weet iemand een alternatief of een andere methode) om remote control uit te voeren. (het mag over een router lopen)

Zo.. Dat waren de vragen voor nu. Ik hoop dat iemand een oplossing weet. :)

Gegroet. Raymond
 


Zijn die beide gratis? Of (geef geen links, dat mag niet.. ik zeg het maar ook al denk ik dat je het weet) moet ik iets gekraakt halen?

rAdmin heb ik al een keer illegaal gedraaid.. Maar ik vond het niet zo'n fijn programma.. dan kan ik net zo goed een illegale TeamViewer draaien.. Even naar die VNC kijken :)

Weet je ook een oplossing op de andere vragen ? ( en btw bedankt voor het lezen en antwoorden van mijn vraag over remote control! )
 
ik heb ook teamviewer ,maar ik heb de gratis versie ,is dat niks dan?
 
ik heb ook teamviewer ,maar ik heb de gratis versie ,is dat niks dan?

Jawel. Maar bij een vriend staat er nu na een tijdje: Please validate,

En dan moet je betalen :confused:


Dus geen idee.. Werkt best, maar ik ga wel een keer de volledige versie downloaden via torrents ofzo..

Bedankt nogmaals :)
 
Iemand nog een idee?

Iemand nog ideeën over die 2 andere vragen ?
 
Weet iemand een oplossing voor die mail vraag en de andere vraag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan