xp service pack 1?

Status
Niet open voor verdere reacties.

janny1970

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Zojuist xp opnieuw op mijn pc laten zetten en even gekeken wat ik eventueel nog zou moeten down loaden(update), hij geeft er 28 aan, moet ik die nu allemaal downloaden o.a windows xp service pack 1, 2x voor update stuurprogramma's, en onder essentiele updates en sp staan er 26, moet ik dat echt allemaal nemen?

Bedankt en groetjes, Janny

Ik zou eerst maar eens het Service Pack 1 doen en daarna nog eens kijken wat er allemaal nodig is.

XP en updates

Ter aanvulling op Caspar107:

Na de idd. meest nuttige update (SP1) hoef je niet alles te updaten.

Waarom lees je niet eerst gewoon waarvoor die updates bedoeld zijn? Je ziet dan vanzelf of je systeem ze nodig heeft.

Grtz.

update's

nou jany ik heb in de jaren xp er al een keeer of 10 op gezet en ben er na verloop van tijd gewoon meee gestopt met die update's dan en moet me van het hart dat windows het er alleen maar beter van is gaan doen zonder die troep !!

groetjes pslijper

Re: update's

Geplaatst door pslijper
nou jany ik heb in de jaren xp er al een keeer of 10 op gezet en ben er na verloop van tijd gewoon meee gestopt met die update's dan en moet me van het hart dat windows het er alleen maar beter van is gaan doen zonder die troep !!

groetjes pslijper
ja, maar wel vol gaten in de beveiliging...

Re: update's

Geplaatst door pslijper

groetjes pslijper

Wat doe jij met je computer dan als je XP al minstens 10 keer hebt moeten terugzetten??:p
En inderdaad draait het ook zonder....totdat...het fout gaat en dan kan je het voor de elfde keer doen.
Die updates zijn er niet voor niks.:confused:

Mijn ervaring met service pack 1 is dat het je hele systeem verkloot:evil:.Programma's die niet meer geinstaleerd kunnen worden en driver problemen:mad:.

Ik heb ook eens XP met service pack ingebakken geprobeerd maar dat was echt een ramp ik kon geen eens meer de drivers van mijn video kaart en printer instaleren.

Ik zet service pack 1 er dus niet meer op.

B.Jager

Mijn ervaringen met SP1 zijn wel goed. Ik denk dat de vragenstelster erzelf achter dient te komen of het bij haar wel goed draait

Bedankt voor de antwoorden, heb inmiddels services pack 1 gedaan en alles doet het nog(pfffff gelukkig).
Kan wel gaan lezen waar het voor is maar dan weet ik het nog niet.
Updates voor stuurprogramma's: microsoft processor driver version 5.1.2600.1152.
Ati technologies inc. dislplay driver version 6.13.10.6166.
Moet ik die nu wel of niet nemen?

Aanbevolen updates geeft hij er nu nog 8 aan en essentiele updates en service packs nu nog 13.
Wat moet ik daar mee doen?

Groetjes, Janny

Had intussen de essentiele updates ook gedaan maar kon toen gelijk veel pagina's niet meer openen, heb ze dus weer verwijderd, en hou het wel zo als het was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan