XP service pack installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

freewilly1

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
Hallo,

heb een pc en heb daarop XP gezet, wil daar servive pack 1 op plaatsen, krijg melding dat dit niet lukt, weet iemand hier raad mee?
is een afdankertje van bij mijn vriendin haar werk, maar nog geschikt voor typwerk

Wat is de foutmelding die je krijgt?
En waarom SP1 installeren terwijl SP2 er al zeer lang is en er misschien al wel op staat.

Waarom eerst SP 1 omdat hij SP 2 ook niet wil installeren, is namelijk zo, de computer waarmee ik nu werk is er eentje uit de aldi, prima toestel, maar een aparte windows versie heb ik niet, dus heb een installatie cd van een vriend, kopie van xp pro, om op tweede pc te plaatsen

En daar zal het dus wel fout gaan. Ik vermoed dat er problemen ontstaan doordat je niet over een juiste licentie beschikt. Je zal namelijk of de sleutel gebruiken die je vriend ook gebruikt, of dezelfde als voor je aldi pc of een sleutel die je vriend ergens gevonden heeft. Al met al zal die sleutel al wel in gebruik of ongeldig zijn waardoor je dus geen updates (en dus ook geen service pack) kunt installeren.

computer staat niet in verbinding met het internet, enige oplossing is dus een nieuwe windows versie aanschaffen, of is dit anders op te lossen?

@freewilly1: check your mail !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan