XP slipstreamen mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander1001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Hallo. Ik heb zojuist geprobeerd windows XP te slipstreamen. Alleen is dit mislukt. In de tutorial van Tazman staat het uitgelegd voor Nero Burningrom. Alleen heb ik Nero Smart start. Ik kan op die manier geen .img bestanden branden. Kan iemand me hiermee helpen?

Ik heb het gebrand, maar als ik er dan mee op probeer te starten, krijg ik iets over DR-dos ofzoiets. En dan kan ik niks meer.:rolleyes:

Dit is die tutorial trouwens: ttp://www.helpmij.nl/leden/tazman/slipstream.htm

:( :mad:

Maar het gaat pas fout bij het branden. Ik heb nero burning rom wel geinstalleerd, maar die accepteert mijn brander niet. Ik kan het niet op de goeie manier branden.. :mad: :(

kan wel zijn maar dit progie maakt dus gelijk een iso,
voor je dan zal het dus wel gaan.
ik zou zegen probeer het je heb niets te verliezen ;)

hmm bedankt. Hij is nu aan het streamen. Maar kan ik nu nog wel dan alles instellen? Dus is hij niet geautomatiseerd?:confused:

Ik ben nu dat iso bestand aan het branden. Ik hoop dat hij nu wel op een goeie manier bootable is. :(

ik heb dat zelf ook gebruikt vind het wel handig :D
het is dus geen cd die automatic is je moet zelf de,
instellingen na lopen o als serie nummer, tijdzone enzo

Gelukkig is die niet automatisch nee. Ik heb nu windows opnieuw geinstalleerd met die cd. :D Echt een aanrader. Wel jammer dat ik het serienummer in moest vullen, maar ik heb gelukkig nog een andere pc waar ik die ff op op kon zoeken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan