XP sluit plots af en terug op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Intussen via diskette de Win Memory Diagnostic tool laten lopen zonder fouten !

Laatst bewerkt:
(Denk dat de enigste oplossing zal zijn een ander DvD station te kopen.......hoewel deze nog maar zo'n 10 DvD's heeft gebrand gehad,had hem speciaal gekocht voor de Lightscribe functie maar dat is ook al niet zo'n denderend gebeuren.)

Na de zoveelste DvD in de prullenbak kreeg ik nu het blue screen met de BAD_POOL_HEADER 0x00000019,0x00000020,0xE3E41000,0xE417B0,0x7EF67EF6 na er in Nero ook een fout optrad.....en die Nero OEM Suite zat nog wel bij deze writer toen ik hem kocht !!

Of zou ik eens moeten proberen met een ander proggie de foto's op DvD te krijgen en Nero te verwijderen,enige tip voor goede programma's steeds welkom

Denk dat men deze topic maar beter zal afsluiten want het blijkt wel onbegonnen werk te zijn getuige van de weinge nieuwe reacties...
:D Hint !

Blijf nog steeds in blijde verwachting....kom Pc Einsteins,waar zitten jullie
:thumb:

(Denk dat de enigste oplossing zal zijn een ander DvD station te kopen.......hoewel deze nog maar zo'n 10 DvD's heeft gebrand gehad,had hem speciaal gekocht voor de Lightscribe functie maar dat is ook al niet zo'n denderend gebeuren.)

Na de zoveelste DvD in de prullenbak kreeg ik nu het blue screen met de BAD_POOL_HEADER 0x00000019,0x00000020,0xE3E41000,0xE417B0,0x7EF67EF6 na er in Nero ook een fout optrad.....en die Nero OEM Suite zat nog wel bij deze writer toen ik hem kocht !!

Of zou ik eens moeten proberen met een ander proggie de foto's op DvD te krijgen en Nero te verwijderen,enige tip voor goede programma's steeds welkom

Denk dat men deze topic maar beter zal afsluiten want het blijkt wel onbegonnen werk te zijn getuige van de weinge nieuwe reacties...
:D Hint !

Blijf nog steeds in blijde verwachting....kom Pc Einsteins,waar zitten jullie
:thumb:
ga es terug naar waar jem kocht

Heb intussen AshampooStudio6 erop gezet en idd. het branden van 3 DvD's is tot nu toe gelukt,Nero is verwijderd.

Maar nu krijg ik nog steeds willekeurig ineens het afsluiten en het blauw scherm buiten de MEMORY_MANAGER in het begin v/d problemen.
Eerst was die foutmelding en reboot enkel bij het branden,nu gewoon tijdens het surfen en de laatste bij het afsluiten van de Pc door mezelf.
De laatste twee waren:
BAD_POOL_HEADER 0x00000019
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x000000A

Na wat opzoeken kan dit eigenlijk vanalles zijn.

Ik heb wel onlangs 2 fan's bijgeplaatst waarvan ééntje met potentiometer,maar dat heeft er niets mee te maken denk ik.
De temps zijn volgens Everest nog Ok.
SDRAM zijn getest.
Systeemherstel lukt niet hoewel ik data's heb van Augustus !!!
Rare is dat de Pc verder heel goed zijn werk doet.

:confused: :confused:

Iemand nog enig idee wat ik kan doen.
Heeft dit alles eigenlijk wel te maken met die Lite-On DvD brander vraag ik me nu stilaan af .

Heb je je writer al eens uit apparaatbeheer verwijderd en hem opnieuw laten detecteren door windows? Indien mogelijk: test de writer eens in een andere pc. Wat bedoel je met helaas die bestaat niet meer? Is de winkel failliet?

Yep,had ik al gedaan in apparaatbeheer,testen kan ik em niet ....en die man is er idd.mee gestopt

We zijn nu een maand later en ik heb zopas een nieuwe DvD writer gekocht,de NEC 4570.
WinXP ziet hem direct en alles is Ok,DVD afspelen lukt,CD ook,CD opnemen,CD-RW prima en dan proberen we een DvD te branden.......en inderdaad bij dit nieuw toestel laat WinXP het eveneens afweten met een blauwe BAD_POOL_HEADER 0x00000019....het had dus totaal niets te maken met de oude writer.

Die zit nu in mijn Zoon's Pc en die brandt dat de stukken eraf vliegen bij wijze van spreken,daar doet ie het zonder fout.

Dus mijn nieuwe aankoop was overbodig geweest ...heeft er nou niemand de juiste oorzaak en remedie van mijn problemen ?

Ik heb nog hoop :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan