Happyhippie
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 aug 2004
Intussen via diskette de Win Memory Diagnostic tool laten lopen zonder fouten !
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga es terug naar waar jem kocht(Denk dat de enigste oplossing zal zijn een ander DvD station te kopen.......hoewel deze nog maar zo'n 10 DvD's heeft gebrand gehad,had hem speciaal gekocht voor de Lightscribe functie maar dat is ook al niet zo'n denderend gebeuren.)
Na de zoveelste DvD in de prullenbak kreeg ik nu het blue screen met de BAD_POOL_HEADER 0x00000019,0x00000020,0xE3E41000,0xE417B0,0x7EF67EF6 na er in Nero ook een fout optrad.....en die Nero OEM Suite zat nog wel bij deze writer toen ik hem kocht !!
Of zou ik eens moeten proberen met een ander proggie de foto's op DvD te krijgen en Nero te verwijderen,enige tip voor goede programma's steeds welkom
Denk dat men deze topic maar beter zal afsluiten want het blijkt wel onbegonnen werk te zijn getuige van de weinge nieuwe reacties...
Hint !
Blijf nog steeds in blijde verwachting....kom Pc Einsteins,waar zitten jullie
:thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.