Xp Sp2 Freeze Bootscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thugsozer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2005
Ik heb een PC thuis werkt op windows XP SP1 maar als ik SP2 wil instaleren en opneiuw opstart (wanneer die het vraagt na de instalatie) loopt het bootschrem vast en moet ik windows xp hem helemaal opnieuw instaleren :S. en als ik een XP instaleerd met met SP2 er op krijg ik het zelfde :S
het is geen legale versie.
Ik heb Windows XP SP1 geactiveerd kan het nu wel ????

je geeft het al zelf aan: geen legale versie, waarschijnljik slegt gedownload, gekopieerd...

Geplaatst door Thugsozer
het is geen legale versie.
Dat is het probleem. Het is wel mogelijk om SP2 er op te krijgen, maar die mogen hier niet worden verteld.
Als de versie niet legaal is, gaat het heel vaak fout.
Er zijn wel illigale versie's waarbij je SP2 kan installeren, maar bij de meeste lukt het niet.
Geplaatst door Thugsozer
Ik heb Windows XP SP1 geactiveerd kan het nu wel ????
Dit begrijp ik niet helemaal.

ik heb bij alle illegale versies die ik heb altijd al SP2 kunnen installeren(wel altijd met zelfde cd-rom:p) maar wrs bedoelt hij dat hij een cd-rom van xp heeft met SP1 en dan proberen SP2 te downloaden en dan installeren wat dan idd vaak niet lukt(bij mij exact hetzelfde met het verschil dat SP2 wel erop staat;))

Dan begrijp ik het.

Ik heb hier ook een XP-cdrom waarbij SP2 wel kan worden geïnstalleerd.

ik bedoel dat ik een Windows XP cd MET SP2 erop gewoon direct instaleren ook zo blijf die hangen

en met een crack kan je Windows XP SP1 activeren zo dat je SP2 kan instaleren of andere updates, maar kan het aan me hardware liggen???

Aopen 2004 moederbord (weet niet welke type)
256 ram DDR
40 GB MAXTOR
32MB video ATI READON 7000

Windows XP cd MET SP2: Is deze wel origineel EN niet op een andere computer geïnstalleerd?

Het ligt niet aan je hardware. Het probleem is gewoon die niet legale windows.

Die crack werkt blijkbaar ook niet goed. Windows is op zich redelijk beveiligd. Om aan de goede spullen te komen (om te kunnen updaten) moet je weten waar je moet zoeken.

Hier ga ik je echter niet mee helpen en via het forum ook weinig anderen. Cracks vallen onder Warez.

Ik ben zelf bezig met zoveel mogelijk freeware te gebruiken en een beetje uit de illegale software te stappen. Van waarschuwingen wordt je niet echt blij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan