XP sp2 popup blocker

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivibes

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
Servicepack 2 voor XP geinstalleerd, als ik de popupblocker helemaal uitzet heb ik nog problemen met het openen van bepaalde nieuwe vensters. Bijvoorbeeld bij het internetbankieren. Het venster nieuwe venster komt te voorschijn en verdwijnt direct weer. Er komt dan bovenin ook geen balk met de vraag of ik de inhoud wil accepteren.
Hoe los ik dit op?

Jeroen

Ga naar het configuratiescherm. klik op het ikoontje beveiligingscentrum. klik in het centrum op internetopties. Op het tabblad privacy kun je het vinkje bij pop-up blokkering weghalen.

In Internet Explorer Onder extra / popup blocker instellingen kun je websites opgeven die niet geblokt moeten worden.

Arthur

Dat begrijp ik, maar zelfs als de pop-up blocker UIT staat opent hij het venster wel maar sluit het ook direct weer af.
Jeroen

@Kuifje
Zowel firefox als IE doen het bij mij als ik daar LIVE aanklik.

@ivibes
De postbank werkt met java, van de andere banken weet ik het niet. Als je geen java ginstalleerd hebt, zul je ook geen vraag krijgen of je het wilt vertrouwen.
Zou hier de oorzaak kunnen liggen?

ik wel

ik kan de site gewoon openen, ook als ik op live druk.

ik heb xp home en sp2 geinstaleerd. IE 6

groetjes

Ik heb gisteren Java gedownload en geinstalleerd en toch doet ie het niet.

Nou, ik praat eigenlijk over meerdere sites,

het feit is gewoon dat ie wel popups blokkeert terwijl ik de blocker niet eens heb aanstaan.

Jeroen

okey op die manier...
ja ik heb zelf een schone installatie met sp2 gedaan, dat is natuurlijk altijd beter dan een sp op een gebruikt systeem installeren.

Ik zou dan gewoon FF gebruiken en als je't écht niet kan dragen(kan ik mij niet echt voorstellen)
windows schoon installeren met sp2. Want waar dit probleem op te lossen is weet ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan