xp sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
ik weet niet of het in de goede sectie staat maar dat merk ik wel.mijn schoonzus heeft de update sp2 gedaan maar nu is het vreemde? als ze de computer nu opstart komt ze in de map mijn documenten terecht.hoe is dit op te lossen iemand een idee?

Ik blijf het een drama vinden hoor, dat sp2.
Heb het idee dat mijn pc veel trager is.... voorheen kon ik een paar programama's naast elkaar gebruiken., maar nu lukt dat zeker niet meer.
Geef toch de schuld aan die update.

Hallo Lerosa,

Dat vindi ik nou ook, 250 mb er bij en traag met opstarten.

Maakt Windows XP Service Pack 2 de PC trager?

Windows XP Service Pack 2 bevat allerlei nieuwe features en verbeteringen. De mega-update van Microsoft is vooral vanuit een security standpunt ontwikkeld. Dankzij de firewall, pop-up blocker, automatische update en aanpassingen in Internet Explorer zouden computers beter tegen allerlei malware beschermd moeten zijn. Sommige gebruikers vragen zich echter af of het installeren van Service Pack 2 nadelige gevolgen voor de prestaties van de computer zal hebben. Dit artikel ging op onderzoek uit en vergeleek de prestaties van Windows XP met Service Pack 1 en Service Pack 2. Bron: security.nl

Is wel een Engels artikel...
Conclusie: Which wins?
Service Pack 1 tallied 63 "wins" out of a total of 108 scores. Service Pack 2 took only 42 possibilities with the rest nullified by matching scores. It can be said that, on average, Windows XP Professional with only Service Pack 1 installed is faster 2/3 of the time. The table below is the sum of all resolutions for each category.

http://kama.sarcnet.com/xpsp1vsxpsp2_page6.html
Hier staat de tabel op.

The test PC equipped with Windows XP Professional Service Pack 1 was an average of 0.5% faster than the same hardware with Service Pack 2 installed. The percentage difference between faster and slower is insignificantly small. Less than 2 or 3 percent in some benchmarks could be dismissed by most but when gamers are looking to squeeze every extra frame out of their machines...it may count. Digital food for thought.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan