XP start alleen op met cd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mee eens, maar toevallige lezers dienen wel de juiste informatie te kunnen lezen dus in die zin is een reactie op een reactie wellicht niet verkeerd. Er zouden misverstanden kunnen ontstaan.

Zonder partij te willen kiezen anders dan mijn eerder geschreven inzichten:
Verschil van mening is en zal er altijd blijven. Discussies zijn goed maar mogen niet escaleren. Behoud wederzijds respect. Probeer buiten de openbaarheid de ander te overtuigen via email o.d.

En intussen zijn mijn inhoudelijke opmerkingen en vragen aan de kant gezet.
 
Helaas heb ik nu ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik heb al vaker een install gedaan op een SATA disk zonder de externe drivers te installeren, dus volgens mij maakt dit inderdaad niet zoveel uit. Toen ik net een SATA drive had lukte het installeren ook niet, maar toen heb ik de drive op LARGE moeten zetten in de BIOS en kreeg ik ook een andere melding.
Misschien heb ik gewoon een rotte versie van XP te pakken.
 
CD schoon maken met een doekje of een CD lenen om het e.e.a. uit te sluiten en dan nog eens een nieuwe install proberen? Nee heb je al,..............
 
Bios dus wel de oplossing!

Beste Pasja. Ik registreer me niet heel vaak op een forum. Als ik dat doe heb ik iets te melden. Ik ben nu twee dagen bezig met 'de perfecte installatie' van XP en toebehoren. Nu kom ik er een uur geleden achter dat mijn pc niet meer opstart zonder cdtje. Die heeft er al die tijd gewoon ingezeten. Nu kom ik op dit forum terecht en als ik uw informatie nu lettelijk neem zou ik meteen overnieuw beginnen. U bent behoorlijk zeker van uw zaak, zonder dat u er verstand van heeft zo blijkt bij mij in ieder geval. Ik probeerde namelijk net de optie die hieboven geopperd is door het bios te veranderen en voila het werkt als een trein. Niet dankzij u scheelt dit me 1,5 dag werk. Beetje jammer uw stelligheid. Succes met andere zaken! De rest bedankt! :thumb:
 
Goed deze topic gaat nu opslot om verdere discussie te voorkomen. Indien de topic starter nog steeds problemen heeft, kan deze een nieuwe topic aanmaken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan