xp start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisper380

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
goede dag,

ik heb een probleem met mijn laptop (HP 510). na hel logo van xp hoor je een hard ruisend geluid:shocked:. heb een restart gedaan en werkt dan weer wel gewoon:). nou zou ik willen weten: wat is dit? :thumb:

was eenmalig maar wil weten wat het het is in vervand met de gegevens op de laptop:)

Backup maken is sowieso nooit weg natuurlijk. Maar als het daarna nooit meer is voorgekomen is het lastig na te gaan. Misschien je je ventilator die overtoeren maakte ofzo. Hou oud is je laptop?

2 jaar oud geen garantie meer en alles is schoon en verder werkt hij perfect.
ventilator draait gewoon normaal zoals anders. maar toen het probleem zich voordeed hielt ik de laptop op mij schoot wat ik anders nooit doe kan het daar aan liggen?:confused:

Misschien dat toen je hem op schoot had, dat je per ongeluk het rooster waar je warme lucht uitkomt, had afgedekt. Als dan de temperatuur te heet wordt, kan je schijf / ventilator daarop reageren.

ventilator rooster was vrij en hij begon gelijk te peiepen hij had niet eerder aangestaan.
maar kan dit kwaad of is het zonder risico:shocked:

Als nu verder alles goed werkt, dan zijn er geen hardware dingen defect. Dus zou me niet zo'n zorgen maken.

oke ik hou het in de gaten en als het weer is open ik wel een nieuw topic maar voor nu vraag opgelost.

vriendelijk bedankt voor de hulp mister 9:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan