XP start niet meer op na installatie Panda

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Ik heb Panda antivirus software op mijn pc met XP geïnstalleerd. Bijna aan het einde van de installatie liep de hele boel vast. Na een herstart kwam ik er niet meer in. Ik kon nog wel op het profiel klikken en inloggen, maar daarna bleef hij staan op het blauwe scherm met mijn inlognaam + plaatje in het midden.

Ik heb met behulp van een herstel-CD die ik erbij kreeg alle systeem en driverbestanden herstelt, maar ook daar kwam ik er niet mee in.

Weet iemand hoe ik toch erin kan komen om die installatie weer ongedaan te maken, of in ieder geval mijn bestanden naar een andere compu kan kopieren alvorens ik de hele pc leeg gooi?

Er zit geen diskettedrive in de pc, dus via een opstartdiskette wil sowieso niet, misschien met een bootable cd-rom?

Help, wie weet raad....?

Je kunt eens kijken wat er nog in systeemherstel aanwezig is en of je het systeem terug kunt zetten naar een werkende versie.

Maar de compu blijft al hangen bij het inloggen, dus hoe kom ik daar dan bij? Ik heb wel een cd rom die bij de computer zat, als ik daarvandaan opstart, krijg ik vier opties, 3 daarvan houden in (in meer of mindere mate) dat de systeem- en driverbestanden worden hersteld in de oospronkelijke staat, de 4e optie is "reboot".

Is er een mogelijkheid om (via een andere computer) een bootable cd-rom te branden voor XP en daarmee in het systeem te komen?

Kun je nog wel in de veilige modus komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan