XP Start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreddyM

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Berichten
180
Nadat ik XP uit de standby stand probeerde te halen startte hij niet meer op. Heb PC gereset, hierna echter foutmelding dat Windows vorige keer fout is afgesloten. Keuze uit diverse opstartmodes; veilige modes, laatst werkende en normale start. Niet een werkt. Steeds start XP weer helemaal op en komt weer bij eerder genoemde opstart modussen. Ik ben bang dat ik helemaal opnieuw moet installeren of is er nog een oplosssing? Er staat tevens nog al wat bestanden op mijn PC, raak ik die altijd kwijt bij nieuwe installatie of is dit nog te redden?

:eek:
 
probeer het eens op de voeding helemaal van je pc te halen.

gewoon ff kabel achter in je pc lostrekken.

doet meestal ook wonderen
 
Die bestanden kun je overzetten als je je harde schijf als "slave" bij een andere pc erin zet.

Als die bestanden in "documents & settings" staan blijven deze vaak wel bewaard als je xp eroverheen installeert. Dus over de oude versie heen.

Beste optie lijkt mij om eerst je bestanden veilig te stellen.
 
Sory voor de "delay". PC was een paar dagen uit de lucht. Heb geprobeerd XP over de oude versie heen te laden. Resulteerde echter in opstarten en weer herstarten. Werd er gek van. Heb uiteindelijk rigoureus de pc helemaal opnieuw geformateerd en XP opnieuw geinstalleerd. Heb nu wel 2 partities gemaakt. C: 25% en D75% van totaal 120Gb. OP C XP gezet D voor de downlaods, data etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan