XP start niet op (Value creation failed)

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Berichten
761
XP start niet meer op op de laptop. Op de normale manier komt hij niet verder dan het logo en in veilige modus duurt het lang en komt op den duur de melding:

Parser Message

Value creation failed " at line 903

Wat kan ik daaraan doen??

Groet en bedankt!
 
Geplaatst door okijoki
XP start niet meer op op de laptop. Op de normale manier komt hij niet verder dan het logo en in veilige modus duurt het lang en komt op den duur de melding:

Parser Message

Value creation failed " at line 903

Wat kan ik daaraan doen??

Groet en bedankt!

Ben voor je op zoek gegaan,ben deze foutmelding op verschillende site`s en Forum`s tegen gekomen,maar helaas geen oplossing.

Misschien dat je nog een reactie krijgt van iemand anders van help.mij,maar anders zou ik zeggen een nieuwe installatie
:(
 
Ik heb ook al veel gezocht enniets gevonden. Ook niet in de knowledge base van Windows.

Helaas..... ik wacht nog even de reacties af en anders inderdaad een schone installatie......:confused:
 
Duid in alle gevallen op software

Cause: This issue appears to be caused by Spyware/Adware installed on the computer; however no specific program has been identified as the root cause at this time.
http://support.gateway.com/s/MISC/Virus/troubleshootsu29.shtml

Kan je niet verder terug naar een herstelpunt waar aangegeven staat iets geïnstalleerd te zijn?? Of eventueel in het keuze menu van F8 "laatst bekende goed werkende configuratie".

Maar gewoon eens goed online scannen bij Panda of Housecall is misschien al voldoende.. Ook kan je (al duurt het zo lang) eens scannen in veilige modus met spybot S&D, Adaware SE en M$ AntiSpy..
:confused:
 
Ik zou willen dat ik kón scannen. Hij loopt compleet vast op die melding (in veilige modus). Terugzetten mbv een herstelpunt is daarom ook geen optie.

De F8 optie neem ik nog even mee, en anders is het helaas pindakaas.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan