XP start plotseling traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

T.J.Coenraads

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2001
Berichten
370
Hallo,

Ik heb een heel raar probleem met XP PROF. Plotseling start xp erg traag op. Het blijft als het bureaublad is geladen een aantal minuten als het ware hangen en pas dan worden de laatste icoontjes in de taakbalk geladen en hoor ik ook pas het welkoms melodietje. Als ik vervolgens b.v. Word of Exel wil starten gebeurd dat ook zeer traag. Gisteren was er nog niets aan de hand. Vreemd! Ik draai ook gewoon Norton Anti virus dus een virus lijkt me niet waarschijnlijk. Heb ook Spybot al gedraaid, maar dat geeft geen verbetering. wat kan dit zijn?

Teun
 
Surf even naar housecall.nl en doe daar een online virus scan

En dan weet je zeker dat je geen virus hebt !
 
Kan het misschien dat je onlangs programma's hebt geinstalleerd of gedeinstalleerd.
 
Hallo,

Heb Housecall uitgevoerd maar er is niets gevonden. heb ook al een image teruggezet maar het euvel blijft zich voor doen. Toch is het vreemd dat alleen microsoft programma's zeer traag starten terwijl andere programma's gewoon snel openen. Het lijkt wel of toch Norton tijdens het scannen iets niet goed doet. kan dat?

Teun
 
Heeft Symantec nog geen patch gereed?
Je zou verwachten dat dit toch enige prioriteit heeft.
Heb zelf geen update binnen zien komen gisteren of vandaag. De update wel gehad woensdagavond, maar heb geen last van de beschreven problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan