XP stopt bij 40%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick341

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2002
Berichten
226
Hallo allemaal,

IK heb hier een oude packardbell met een msi moederboord, i pentium3 1ghz processor en 300nogwat sd-ram geheugen.

Afgelopen week isd mijn oude hardeschijf (40gb) overleden en heb vandaag een maxtor 80gb aangeschaft bij mycom.

Afijn ik hardeschijf ingeplugd, partitie gemaakt bij fdisk, via xp-cdrom opgestart en geformateerd. Nu volgt het probleem steeds als de setup ergens in de 40% is geeft hij het volgende aan:

Setup kan het bestand .............. niet kopieren

en dan een aantal opties waaronder druk op ENTER om opnieuw te proberen, maar dan krijg ik steeds hetzelfde scherm.

IK heb nu 3 keer een partitie gemaakt en alles geprobeerd maar blijf hetzelfde probleem behouden..

Iemand suggesties?..

MVG Nick,:confused:
 
Haal even alle pci-kaarten uit de pc.
Probeer het nu weer eens, het is best mogelijk dat windows zich verslikt in de hardware.

En, je weet zeker dat het niet aan de cd kan liggen?
Deze is 100% okay?
 
CD is 100% oke,

Kan het ook liggen aan het DVD rom station, omdat hij de normale a-open cd rewriter nu niet wil pakken?..:confused:
 
Het kan ook zijn dat de speler smerig is.
Maar omdat -zoals je aangeeft- de installatie steeds op 40% blijft haken mij dit minder logisch lijkt.
Heb je er twee spelers in zitten?
 
kun je overslaan? ik had dit ook gedaan en dan later het bestand dat hij niet kon kopieren van het internet gehaald en zo op de pc gezet:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan