marianneke
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2001
Ik ga van XPhome terug naar W-98se. En dus van NTFS naar fat32.
2 partities.
Begrijp er niks van, het formatteren en opnieuw installeren heb ik al tig keer gedaan, alleen dit terug gaan van NTFS naar FAT32 geeft blijkbaar problemen.
Heb hier in div vragen zitten lezen en zie dat ik het toch moet doen met de opstartdiskette van W98.
Maar al wat ik probeer, ik kom niet verder:
* als ik typ format c: ""het formatteren van station c wordt niet ondersteund
* als ik typ format d: "kan geen netwerkstation verwijderen
* als ik fdisk opstart: melding "berichtfout 6. Zie de header van fdisk.msg voor foutdefinities". maar waar vind ik dat dan?
* als ik doorga met fdisk
optie 4 geeft aan dat er 2 partities zijn:
partitie 1 NTFS status A
partitie 2 NTFS
kies ik in fdisk voor optie 3 partities verwijderen, dan:
*optie 2 uitgebreide partitie verwijderen "er is geen uitgebreide DOSpartitie die kan worden verwijderd
* optie 1 primaire partitie verwijderen "er is geen primaire DOSpartitie die kan worden verwijderd"
Wat moet ik nu doen?
En is er iemand die me hier vanmiddag bij blijft volgen want ik heb deze verkocht en die wordt opgehaald morgen. Moet dan dus klaar zijn.
2 partities.
Begrijp er niks van, het formatteren en opnieuw installeren heb ik al tig keer gedaan, alleen dit terug gaan van NTFS naar FAT32 geeft blijkbaar problemen.
Heb hier in div vragen zitten lezen en zie dat ik het toch moet doen met de opstartdiskette van W98.
Maar al wat ik probeer, ik kom niet verder:
* als ik typ format c: ""het formatteren van station c wordt niet ondersteund
* als ik typ format d: "kan geen netwerkstation verwijderen
* als ik fdisk opstart: melding "berichtfout 6. Zie de header van fdisk.msg voor foutdefinities". maar waar vind ik dat dan?
* als ik doorga met fdisk
optie 4 geeft aan dat er 2 partities zijn:
partitie 1 NTFS status A
partitie 2 NTFS
kies ik in fdisk voor optie 3 partities verwijderen, dan:
*optie 2 uitgebreide partitie verwijderen "er is geen uitgebreide DOSpartitie die kan worden verwijderd
* optie 1 primaire partitie verwijderen "er is geen primaire DOSpartitie die kan worden verwijderd"
Wat moet ik nu doen?
En is er iemand die me hier vanmiddag bij blijft volgen want ik heb deze verkocht en die wordt opgehaald morgen. Moet dan dus klaar zijn.