xp test

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
op de cd van windows xp schijnt een bestand te staan waarmee je kan testen of de computer geschikt is voor xp waar kan ik die vinden op de cd en hoe heet die.

Ik heb geen idee hoe dat bestand heet, maar als je hier de gegevens van die pc plaatst kunnen wij het je ook wel vertellen.

Processor (Mhz)
Intern geheugen
Grootte van de harde schijf.

Als ik het me goed herinner zit er een knopje als de de CD er in doet waar je op kan klikken om dit uit te proberen.

die gegevens heb ik nog niet een kennis van mij is onderweg hier heen met z,n computer het is eigenlijk een nieuwe harde schijf probleem er wordt maar 11 gb herkend van de 120 gb dus hij vroeg of er ook xp op kon zodoende.

Geplaatst door Wim1960
Als ik het me goed herinner zit er een knopje als de de CD er in doet waar je op kan klikken om dit uit te proberen.

Dat herinner jij je goed. Gewoon cd erin en de stappen volgen

Klopt als je de CD van XP er in steekt staat er in een van de keuze menus " checked op hardware compatibiliteit "
Naast pure systeemvereisten kan je dan ook zien welke apparaten wel og niet met XP overweg kunnen (of een nieuwe driver nodig hebben) en wat je het beste eerst kunnen verwijderen alvorens te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan