xp thema herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals je kan zien in bijlage is m'n titelbalk xp en m'n taakbalk klassiek
attachment.php
 

Bijlagen

  • capture18-05-2005-13.10.31.gif
    capture18-05-2005-13.10.31.gif
    28,9 KB · Weergaven: 213
Heeft die patch misschien een webobject op je bureablad gezet? Die kunnen zaken als theme´s behoorlijk verzieken namelijk. Dit kun je checken door te rechtsklikken op je bureaublad/eigenschappen....tabblad bureaublad/bureaublad aanpassen en dan kiezen voor Website. Kijk of hier iets in staat, zo ja, deactiveer/wis deze dan.

Verder zou je deze regtweak kunnen proberen, die je taskbar en desktop kan restoren.
 
Laatst bewerkt:
Neen, hier staat niks onder deze rubriek dus dat kan het ook niet zijn. Nog iemand ???
 
en wat als je nu in je taakbalk onderaan je scherm rechts klikt-eigenschappen-menu start klikt? dan zieje normaal de 2 opties klassiek menu start en menu start: de bovenste moet je dan nemen
 
Fix om de XP-stijl weer terug te krijgen.

Gebruik hiervoor de originele Windows XP-installatie cd.
Ik ga ervan uit dat je cd drive D: heet, als dat anders is moet je dat even veranderen.
In DOS is interpunctie heel belangrijk, vooral spaties. Wees dus heel nauwkeurig bij wat je typt en herlees zorgvuldig.
Voor een spatie zal ik in dit advies een # gebruiken.
De aanhalingstekens moeten niet worden getypt!!

Ga naar start – uitvoeren
Type "cmd" druk enter
Type “d:” druk enter
Type “cd#\i386” druk enter
Type “expand luna.ms_#c:\windows\resources\themes\luna\luna.msstyles” druk enter
Type “C:” druk enter
Type “cd#\windows\resources\themes\luna” druk enter
Type “luna.msstyles” druk enter
Er komt een box van display eigenschappen
Druk op “toepassen” en "ok"
 
Laatst bewerkt:
ik ga dit morgen proberen, dank bij voorbaat. Ik heb zo'n gevoel dat dit gaat werken.

greetzzz

steveson
 
Hoi,
heb het vandaag zelf nog gebruikt voor een systeemreparatie.
100% suc6
Mvg Ab
 
hoi,

ik heb het geprobeerd maar 't lukt niet. Het vormgeving-window opent en als ik dan op toepassen klik doet ie zoals hoort 'even geduld aub..' en de taakbalk is nog steeds klassiek. De spatie achter 'expand' is dat een spatie of moet dat vast.

greetzzz

steveson
 
Het is een spatie.
Vreemd dat het bij jouw niet funtioneert.
Zal eens kijken welke register sleutels verantwoordelijk zijn voor de taakbalk.
Als ik dat weet laat ik het je weten.
Maak in iedergeval vast even een copie van je register,want sleutelen in het register kan nare gevolgen hebben.
Mvg Ab
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan