xp updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pielo

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2000
Probeer al 2 dagen deze dingen te updaten

818529: Cumulatieve patch voor Internet Explorer 6 Service Pack 1 (juni 2003)
821557: Beveiligingsupdate (Windows XP)
Beveiligingsupdate voor 811493 (Windows XP)
Essentiële update voor Q817287 (Beschadiging van catalogusdatabase in Microsoft Windows XP)
815021: Beveiligingsupdate voor Windows XP
Essentiële update voor Q329441
Essentiële update voor 814033
329834: Beveiligingsupdate voor Windows XP
Beveiligingsupdate voor Q329390
Beveiligingsupdate voor Q329115 (Windows XP)
Beveiligingsupdate voor 328310
Belangrijke update voor 810565
Beveiligingsupdate voor 810833 (Windows XP)
Beveiligingsupdate voor 810577
MS03-026: 823980: Beveiligingsupdate voor Windows XP
823559: Beveiligingsupdate voor Microsoft Windows
817606: Beveiligingsupdate (Windows XP)
Beveiligingsupdate voor 814078 (Microsoft Jscript versie 5.6, Windows 2000 en Windows XP)
Beveiligingsupdate voor Q323255
Beveiligingsupdate voor Q329048
Belangrijke update voor 811630 (Windows XP)
Beveiligingsupdate voor 329170
Beveiligingsupdate voor 331953 (Windows XP)

Maar het wil steeds niet lukken hij zegt probeer het nog maar een keer.
Is het dan te druk of ligt het aan hun verbinding op dit moment.

alvast bedankt

dat is ook wat veel probeer anders een voor een en kijk dan welke weigeren,kost veel tijd maar maakt de lijst toch wat korter daar ms zowiezo ellendig traag is .

Sinds wanneer probeer je dat?
Heb je de laatste tijd de krant, tv en internet gevolgd? Het kan zijn dat je besmet bent met het msblast virus.. gebruik even de zoekfunktie wat je daar tegen kan doen.

Een van de eigenschappen van dit virus is dat je geen updates meer kan halen.

probeer het nu voor de derde dag..zou even zoeken of ik die virus heb ...alvast bedankt

Staan er ook geen updates tussen die je appart moet installeren?
Neem die dan eerst, en daarna de rest.
Wanneer een update appart moet worden geïnstalleerd, staat eronder een * met de tekst dat deze afzonderlijk moet worden geïnstalleerd.

Greetz Patrick

Hier kun je een tool downloaden om te kijken of je het meest besproken virus op je pc hebt. Die verwijderd hem dan ook. http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe
Verder wil ik niet suggeren dat je een illie versie van Xp draait, maar in dat geval kan het updaten ook problemen geven.
Tot slot, heb je een firewall aanstaan. Zo ja schakel die dan uit voordat je gaat updaten.

Heb er net weer even ME opgezet en daar krijg ik de zelfde melding kan nu ook niet updaten

Kijk even bij mijn bericht over windows update. Het kan ook bij jou een dns probleem zijn.

Jarod

@ Pielo

wat is jouw internetprovider ?? Ik praat ivm dns problemen alleen over Chello. Daar schijnt een contactprobleem te zijn tussen de Chello dns servers en microsoft update pagina.

Jarod

Ik ondervind nu ook al twwe dagen hetzelfde probleem. Ik kom tot het downloadscherm. Maar de teller blijft op 0 staan. Het programma loopt zo alle updates door en aan het eind krijg ik ook de melding dat de update (lijst volgt dan) niet is gelukt.
Ik werk ook met Chello.

Update ligt er uit

De computergebruikers om mij heen hebben inclusief mijzelf hetzelfde probleem...het downloaden wil niet lukken en je krijgt een foutmelding dat de update mislukt is. Het lijkt er op dat de Blaster worm toch wel het nodige teweeg heeft gebracht bij Microsoft.

Heb alle talen geprobeerd met update maar overal het zelfde.
Volgens mij zit er niks anders op als wachten....

In netwerkeigenschappen bij tcp/ip dns server opgeven i.p.v. automatische toewijzing. Zet daar als primaire dns server 62.108.1.66. Dit is een a2000 (voorganger chello) dns server. Bij mij werkt het prima. Mijn XP is helemaal up to date. Laat me even weten of het werkt.

Jarod

Jarod

Heb het geprobeerd maar dan heb ik helemaal geen verbinding.
Waar staat jou submaker op dan als je 62.108.1.66 heb ingevuld.
Bij mij staat er dan submaker 255.0.0.0..maar geen enkele verbinding dan.

Pielo,

Wat je schrijft komt me niet bekend voor.

Ga naar configuratiescherm ->lan of snelleinternetverbinding klik met rechtermuisknop op eigenschappen ->internetprotocol (tcp/ip)->eigenschappen->de volgende DNS serveradressen gebruiken, dan het nummer invullen.

Jarod

Heb nu wel verbinding maar het updaten ...kan ik helaas nog niet...

Bijlagen

• ip.jpg
    ip.jpg
    13 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan