Xp update's en windows startbalk loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

TerrorJoint

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Als ik update site wil van microsoft word ik door gelinkt naar Google. Nu kan ik geen updates meer doen wil echt niet lukken, iemand idee hoe dit weg gaat?

Als ik naar deze computer ga en dan naar documenten dan loopt me hele startbalk vast en dan is die weg, komt die terug en doet het weer ff ...? iemand enig idee?

Grtz Lars

Laatst bewerkt:
Als ik update site wil van microsoft word ik door gelinkt naar Google. Nu kan ik geen updates meer doen wil echt niet lukken, iemand idee hoe dit weg gaat?

Als ik naar deze computer ga en dan naar documenten dan loopt me hele startbalk vast en dan is die weg, komt die terug en doet het weer ff ...? iemand enig idee?

Grtz Lars

Als Windows Update niet wilt werken kan je met Windiz Windows Update uitvoeren met andere browsers, op het moment wordt firefox, opera, netscape & k-melon ondersteunt.

http://windizupdate.com/

het tweede duid op een fout dat explorer.exe crasht, je kan via het logboek kijken wat er fout is gegaan. Dat kan je doen door de onderstaande stappen te volgen.
Rechtermuisknop op Deze Computer >> Beheren >> Logboeken >> Toepassing
Hier wordt alle activiteiten bijgehouden mbt. toepassingen.

Als Windows Update niet wilt werken kan je met Windiz Windows Update uitvoeren met andere browsers, op het moment wordt firefox, opera, netscape & k-melon ondersteunt.

http://windizupdate.com/

het tweede duid op een fout dat explorer.exe crasht, je kan via het logboek kijken wat er fout is gegaan. Dat kan je doen door de onderstaande stappen te volgen.
Rechtermuisknop op Deze Computer >> Beheren >> Logboeken >> Toepassing
Hier wordt alle activiteiten bijgehouden mbt. toepassingen.

Logboek zegt:
Vastgelopen toepassing: explorer.exe, versie: 6.0.2900.2180, vastgelopen module: unknown, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x000960e7.

Heb geen idee wat dat is kan u me toevallig daar ook mee verder helpen of te vaak unkown?

Grtz Lars

Heb je een XP installatie-cd? Probeer anders het volgende is:
Voer de cd in.
Ga naar Start>Uitvoeren en typ sfc /scannow
Daarna gewoon wachten totdat ie klaar is, en dan proberen of alles weer naar behoren werkt.
Let op de spatie tussen sfc en /scannow.
Succes:thumb:!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan