XP updates erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Ik heb met Windows XP SP3 hetzelfde probleem, Windows Update in Internet Explorer 6 blijft maar zoeken naar de nieuwste updates, wel een uur lang, maar vind niets. Hetzelfde resultaat in Internet Explorer 8. Ik heb al genoeg dingen geprobeerd om het op te lossen, Fix It, SoftwareDistribution verwijderen, Automatische Updates aan en uit zetten. En niks helpt. Op een gegeven moment kreeg ik in de taakbalk wel een geel Windows Update icoon, maar die bleef ook weer een uur updates downloaden, en bleef maar op 0% staan.

@gast0663
Windows Update uitschakelen onder services.msc (Opstartparameter:uitschakelen)

@Mik Zjegger: Heet die service gewoon Windows Update, of Automatische Updates? En wat gebeurt er als ik die service uitschakel?

Hij staat ergens onderaan dacht ik, gewoon windows update.
En wat gebeurt er als ik die service uitschakel?
Dan wordt niet meer naar updates gezocht. Dus ook niet voor andere MS producten.

@Mik Zjegger: Het is toch juist de bedoeling dat ik wel updates krijg?

O sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen, ik dacht dat je er vanaf wilde. :o

Oh haha. Weet je misschien ook hoe ik Windows Update wel werkend krijg? En jij update dus niet, en bij jou werkt Windows XP nog gewoon goed?

Het ligt waarschijnlijk om de een of andere redenen aan Microsoft zelf omdat er meer mensen met XP met hetzelfde probleem zitten.
Ik kan er verder momenteel dan ook geen zinnig woord over zeggen, zal straks eens wat onderzoek doen.
Ik heb je een eigen topic gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan