XP upgraden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feiko

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2002
Goedemorgen allemaal.

Nou ga er maar voor zitten want ik heb weer wat....;)

Heb iederekeer problemen met plaatjes op een internet pagina , die ik niet kan zien, Dus ik dacht mischien is alles niet meer zo als het hoort en zet ik de XP cd erover.

Toen hij nog 13 min. moest kwam er een berichtje : Kan entrypoint van procedure getIUMS niet vinden in dll MSDART.DLL

Oke ik ben verder gegaan, maar nu : start hij vreselijk langzaam op.
En als ik scroll of een window met de muis wegsleep trilt het hele beeld.

'k Heb mijn muis en toetsenbord opnieuw geinstalleerd, mijn beeld scherm staat als eerder. ?????

Ik weet niet wat ik moet doen nu. Eigelijk ben ik hier in een leek, maar doe wel veel met mijn pc.
wie kan me vertellen wat ik precies moet doen : Ik wil eigelijk C:/ wel formateren en alles er op nieuw opzetten.

Dankje GR.Feiko

als je C daadwerkelijk wilt formateren safe dan eerst ff al je belangrijke files zoals documenten , foto's , web favorieten enz.

daarna zou je de pc op kunnen starten met de XP cd in de drive.
als het goed is en je bios staat zo dat hij als eerste van cd boot dan zou je na he volgen van een aantal schermen de mogenlijkheid moeten krijgen de boel te formateren en daarna opnieuw de installatie te starten.

Ik zie dat je een recovery cd hebt gebruikt, maar misschien kun je nog systeem herstel doen? Of werkt dat niet zo met die recovery dingen. Want plaatjes op internet die het niet doen is sneller opgelost dan dit probleem denk ik :)

Xp

Hoi...

Bedankt voor jullie snelle reactie: Jozo ik heb dar progje. geinstalleerd ...help niet.
Tasman denk je als ik formateer en alles er op nieuw opzet alles weer goed komt ..???
Want zoals Tanja schrijft ????? en wat bedoel je met een recover cd. Heb gewoon mijn XP cd erin gedaan en op upgrade gedrukt enz. Kan dus niet naar systeemherstel.

Gr Feiko:D

Re: Xp

Geplaatst door Feiko

Tasman denk je als ik formateer en alles er op nieuw opzet alles weer goed komt ..???
Gr Feiko:D

Tazman :D

maar als je formateerd en alles er opnieuw opzet zou je dus weer een heel schoon systeem moeten hebben.

oeps, fout gelezen. "xp cd erover" ik heb recover gelezen. foutje:o Daarom snap je niets van mijn verhaal:D

Hoi,,

Nou Jozo ook dat hielp niet, het duurt nog een10 min voor dat hij opstart en de beelden trillen nog als ik een raampje versleep.

IK ga dus nu maar formateren en zie wat er dan gebeurt, weet verder ook niet.:)

Oke eerst dankje allemaal en tot laters, ik laat wel even horen.

Gr Feiko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan