XP verplaatsen naar andere partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

marckraak

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Weet iemand of het mogelijk is en hoe je in dat geval te werk gaat als je Windows XP wilt verplaatsen naar een andere partitie.

Heb nu:
schijf C : ATA100 30 GB
schijf D : ATA133 80 GB
schijf E : ATA133 80 GB

XP staat nu geinstalleerd op schijf C.
Ik wil een RAID array maken van schijf D en E en XP dan vanaf deze partitie draaien.

Iemand een tip?

Ja. lijkt veel hè

Het lijkt veel, maar bij raid 1 hou je nog maar 110 GB over en als je dan een beetje met vakantievideotjes aan de gang gaat is het zo op.......

Volgens mij kun je niet zomaar een bestaande installatie overzetten naar een Raid. Je moet hiervoor tijdens de installatie Raid drivers installeren. Anders had je een kloon kunnen maken met Ghost, maar dat heb ik een tijd geleden geprobeerd en dat lukte dus niet.

Heb je weer wat te doen. Een schone installatie is ook wel weer lekker toch?

Niet moeilijk doen lijkt mij.. Gewoon XP lekker op C: laten staan daar installeer je ook al je progs en andere zaken.. Lekker een GHOST van maken zodat je altijd binnen 10 minuten weer in de lucht ben.... en je raid array lekker gebruiken om eens flink met films te spelen.
Lijkt me top...

Gr. LenBasic

Ja das waar JOGU42 .. je moet toch opniuew aan de gang om die raidset te maken .. Dus weinig keus.. Ghosten blijft een optie .. ik heb er nog geen problemen mee gehad..

Groet LenBasic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan