XP verwijderen maar Ubuntu behouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

voortco

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Beste gebruikers,

Gister heb ik Ubuntu gedownload en correct geinstalleerd.
alleen ik ben nu zo tevreden over ubuntu dat ik XP wil verwijderen.

Hoe moet ik dit doen?

Ik dacht zelf om de Windows XP opnieuw te "installeren" vervolgens C:// Formateren
En bij einde de computer uit te schakelen.

Maar ik durf dit niet te doen zonder overleg met jullie.

Ik wil XP eraf hebben omdat ik ubuntu op een oude PC heb lopen met een 40GB HDU.

Mvg Sander Corte

Hey voortco,
Hopelijk heb je het op een andere partitie geinstalleerd.
Als je dan de partitie van windows verwijderd, dan moet het denk ik wel goedkomen.
Byee VRC

P.S. kweet niet of je al data op erop hebt staan maar je kan alles partitie's verwijderen en dan een nieuwe installatie van Ubuntu erop gooien.

Heb je al resultaat ??

zoniet, kan je altijd je windows partitie formateren in bvb ext3 en deze als bvb je /home gebruiken. Je ex /home noem je dan bvb /muziek of /foto kost je 5 minuten :D

Ben je geïntresseerd laat dan iets weten dan help ik je erdoor.

Heb je al resultaat ??

zoniet, kan je altijd je windows partitie formateren in bvb ext3 en deze als bvb je /home gebruiken. Je ex /home noem je dan bvb /muziek of /foto kost je 5 minuten :D

Ben je geïntresseerd laat dan iets weten dan help ik je erdoor.

Beste,

Het is inderdaad opgelost, maar niet op de normale manier. Ik heb een andere HDU geplaatst met daarop alleen ubuntu.

Probleem dus opgelost

Toch nog bedankt voor je reactie

Mvg Sander

Laatst bewerkt:
Beste,

Het is inderdaad opgelost, maar niet op de normale manier. Ik heb een andere HDU geplaatst met daarop alleen ubuntu.

Probleem dus opgelost

Toch nog bedankt voor je reacite

Mvg Sander

Graag gedaan:thumb:

als ik je goed begrijp wil je linux over xp ik zou dan de partitie kiezen van xp zelf en dan daar op linux instaleren dan zou xp verleden tijd moeten zijn zo niet dan zou ik de HDD gwn helemaal formateren en vervolgens ubuntu erop installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan