xp verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart59

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
hoe kan ik mijn xp verwijderen ...normaal doe je dat met de xp cd maar die heb ik niet.

Opstart diskette erin, pc herstarten van A:/ en fdisk intypen. Hiermee kun je je Windows partitie weggooien en een andere aanmaken.

Maar waarom je xp verwijderen als je geen cd hebt om hem opnieuw te installeren? :rolleyes:

ik heb wel een upgrade liggen voor xp maar daarmee kan ik niet formateren,ik zal eens zien wat ik met die madboot kan doen...

Je kan ook een win98 opstartdisk gebruiken opstarten met de disk en de commando format c: geven.
wil je er linux op gooien ofzo?

hehe zei:
Je kan ook een win98 opstartdisk gebruiken opstarten met de disk en de commando format c: geven.
wil je er linux op gooien ofzo?

Als hij ntfs heeft, dan moet hij wel eerst non-dos partities verwijderen. Formatteren in nfts zal met de win98 opstartdiskette NIET gaan.

Aan een upgrade heb je (waarschijnlijn) niets, tenzij je een win98 of 2000 cd hebt liggen

skelle zei:
Als hij ntfs heeft, dan moet hij wel eerst non-dos partities verwijderen. Formatteren in nfts zal met de win98 opstartdiskette NIET gaan.

true!!

tnx
H

blijkbaar zal het lukken met madboot...het duurt wel zeer lang,hij is al 30 min bezig met formateren en zit nog maar aan 10% voor een schijf van 40 gb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan