xp vista look geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
712
alleereerst de beste wensen nog

ik wil graag mijn win xp een vista look geven, weet iemand hoe dit zonder problemen kan, aub geen google dingen maar het liefst tips van iemand die het echt heeft geprobeerd
 
Zonder problemen is moeilijk. Want er was iemand die windows vista theme bijna helemaal na gemaakt had. Maar van Microsoft moest het van het internet af ;(.
Vaak heb je van die foutjes.
Dus zonder problemen lijkt mij onmogelijk.
 
eey ooke beste wense he

maar ik wil ook graag de vista boot up skin
weet iemand waar die staat
 
Download eens Vista Inspirat van Crystal.net. Typ bij Google in: Vista Inspirat Download. Let wel goed op bij de installatie, zodat geen onnodige dingen worden geinstalleerd!

Groeten Merkie18.:D
 
ik heb het ook geprobeerd, maar het is niks bij de echte vista, ik heb de echte vista erop staan in het nederlands werkt echt toppie, alleen 1 nadeel het slurpt veel geheugen...


grz

M@ikel
 
ik heb het ook geprobeerd, maar het is niks bij de echte vista, ik heb de echte vista erop staan in het nederlands werkt echt toppie, alleen 1 nadeel het slurpt veel geheugen...


grz

M@ikel

Helemaal mee eens. Ik heb pas geleden een 30 dagen trial geinstalleerd op mijn PC, maar vergeleken met XP is dit echt een stuk langzamer. Over een jaarje dan maar weer een nieuwe PC:(

Groeten Merkie18
 
Hoi !

Over hoeveel geheugen beschikt je PC dan ?

Ik draai hier Vista RTM 6000 Ultimate zonder problemen op een PC met 1,5 Gig PC3200 Dual Boot geheugen, en zeker niet minder snel dan de XP Pro op dezelfde PC !
 
Helemaal mee eens. Ik heb pas geleden een 30 dagen trial geinstalleerd op mijn PC, maar vergeleken met XP is dit echt een stuk langzamer. Over een jaarje dan maar weer een nieuwe PC:(

Groeten Merkie18

Ik heb vista maar 3 dagen uitgeprobeerd... vond het echt geen r**t aan... Niet veel veranderd behalve de layout...

Wat ik wel leuk vond waren de Gadgets... weet iemand waar ik die kan downloaden?

Ik ga wel anders ff googlen :)
 
gisteren heb ik na aanleiding van deze topic Vista Inspirat eens gedownload en geinstalleerd. is best geinig, alleen zijn bij opera nu de menubar, de letters bij de iconen en het adres wel erg groot geworden ( zie bijlage ). als ik terugschakel naar normale xp thema heb ik wel normale lettergrootte.. iemand een idee ? Bij internet explorer en andere programma's is de lettergrootte wel hetzelfde gebleven. voor de rest werkt het prima, vreet geen extra geheugen ofzo :)
 

Bijlagen

  • grote letters.jpg
    grote letters.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 67
Laatst bewerkt:
ik heb op een anders systeem deze draaien. ziet er ook erg leuk en je kan hem zelf helemaal instellen als je onderdelen niet wil vink je ze gewoon niet aan.

nadeel het wijzigt de originele bestanden van windows geen problemen totdat je de xp cd er in doet als hij daar na vraagt onder de instalatie dan is het niet meer mogelijk om hem nog een keer draaiend te laten. dus opgelet onder de instalatie vraagt hij om de xp cd of hij vraagt of hij de systeem bestanden mag vervangen gewoon ja zeggen maar niet de cd er in doen.

maar voor de rest top ook dat glasswindow ziet er erg leuk uit dan heb je echt van die doorzichtige schermen.

http://www.softpedia.com/get/System...ation-Pack-To-the-Ultimate-Transforming.shtml
 
Ik heb ook een tijdje de vista beta geinstalleerd, maar ik vond dat het toch niet soepel liep, zie mn systeen voor info :) maar ik heb nu office 2007 geinstalleerd en nu leek het me leuk om ook de rest van windows in zo'n stijl te krijgen vandaar, ik ben nu vista inspirat aan het bekijken en proberen, bedankt allemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan