xp vraagt om wachtwoord..help help!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
kennelijk heb ik een virus gehad waarna ik de comp opnieuw heb moeten opstarten.
Alles leek normaal maar bij het klikken op het icoon eigenaar vraagt hij nu om een wachtwoord. Dit heb ik nooit gebruikt of aangemaakt. Hierna in de veilige modus opgestart met f5 en daarna kom ik weer in hetzelfde scherm met het icoon eigenaar en nu ook met een icoon administrator. Op beiden kan ik klikken maar hij blijft om een wachtwoord vragen. Even op zoek geweest naar iemand met eenzelfde vraag. Mogelijk oplossing geprobeerd t.w. Ctrl-Alt-Del ( en ook 2 keer DEL) Daarna kom ik in een ander scherm van WIN XP met mijn naam al ingevuld als gebruiker maar ook daar weer wordt een wachtwpprd gevraagd. M.a.w. kan ook niet in de veilige modus komen danwel op een andere manier opstarten. ......Ik weet het nu niet meer en vraag uw hulp!!
:o:o:o:evil::(:(

Bedankt voor de reactie. Ik ga eens verder kijken. Was ik nu ook weer mee bezig. Kennelijk is er weinig bekend of deskundigheid in huis voor mijn probleem. Maaaaar ik ga het proberen. Lukt me dit niet nou ja dan zit er niets anders op dan formateren, instaleren enz........

Ja inderdaad, even Googelen. Bij mijn bladwijzers heb ik http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm gevonden waar meerdere programma's genoemd worden.

Ik wil niet graag dat vergeten wordt dat veel gebruikers geen wachtwoord opgeven. Als je vervolgens voor de keuze staat om een wachtwoord in te voeren zou volgens mij een leeg veld opnieuw voldoende moeten zijn.

Jammer. Ben er niet(meer) uitgekomen, dus heb win xp opnieuw geinstaleerd.:confused::(:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan