xp wacht 25 seconden voor printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xpprinter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Al jaren draai ik programma's onder windows 98 wat geen enkel prbleem geeft met printen

Nu op de nieuwe computer met windows xp duur het ongeveer 25 seconden voordat de opdracht naar de printer wordt gestuurd

Sluit ik het EXE programma dan gaat hij gelijk printen

Al van alles geprobeerd maar kom er niet uit

Misschien kan wat duidelijker en vollediger zijn. Wat voor programma gebruik je, welk .exe programma moet je afsluiten?

het is een zelf geschreven programma in Dbase wat met behulp van Clipper is omgezet naar een EXE programma. Ook printer opdracht die ik vanuit Dbase naar de printer stuur worden pas na 25 seconden door gegeven of direct als ik het programma afsluit

Probeer dit eens:

Also if you have problems with print job being delayed on XP/2000 machines, you can try the following;

1) in REGEDIT ( START->RUN-> REGEDIT )
click : Hkey_local_machine
then click : System
then click : CurrentControlSet
then click : Control
somewhere at the bottom of the control list Click: WOW
in LPT_timeout property change it to 2 (seconds)

het is een zelf geschreven programma in Dbase wat met behulp van Clipper is omgezet naar een EXE programma. Ook printer opdracht die ik vanuit Dbase naar de printer stuur worden pas na 25 seconden door gegeven of direct als ik het programma afsluit

En dat heb je alleen in dat programma of ook in Word en dergelijke?

Nou Jozo

ik wil je bij deze hartelijk danken voor je snelle reactie en !! OPLOSSING !! waarschijnlijk had ik dit zelf nooit gevonden !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan