XP wachtwoordjatter

Status
Niet open voor verdere reacties.

VAM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2006
Berichten
3
Iemand heeft op mijn computer het adminwachtwoord en gewone wachtwoord veranderd. Ik heb deze thread al bekeken en geprobeerd, maar niks helpt. Kan iemand me helpen?
 
Ik denk dat iemand me even moet helpen, maar er is een boot cd waarmee je administrator password kan resetten. Ik weet de naam zo niet.
 
Ultimate boot cd ... BartPE complete : gratis versies

Winternals ERD : betalende (en serieus dure) oplossing maar wel stukken sneller en makkelijker vind ik persoonlijk

het werkt wel niet/nooit voor pc's in een domein ... daar dat wachtwoord op de pc zelf niet wordt opgeslagen
 
Welkom bij Helpmij.nl

Vraag verplaatst naar geschiktere sektie.
 
Bedankt, maar de cdspeler doet het ook niet :( . Ik heb even wat software voor een bootcd opgegoogled en gebrand, maar ... geen enkele CD doet het.

Kan ik niet bijv. iets doen in de veilige modus? Of moet ik er iemand bijroepen?
 
als je cdspeler niet werkt ... vrees ik dat er wat anders mis is ... staat je bios trouwens ingesteld dat hij van cd moet opstarten ..
 
Nee, mn cdspeler deed het eigenlijk al langer niet. Ik was alleen een beetje lui en heb toen niet gekeken wat eraan scheelde. Maar ik zal wel iem. anders erbijhalen. Ter plekke kun je beter zien wat er aan de hand is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan