XP wil niet booten

Status
Niet open voor verdere reacties.

GDV007

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Ik heb met Norton ghost 11 de bestanden van mijn oude naar mijn nieuwe schijf verplaatst, maar windows wil niet booten: net voordat hij moet starten zit hij vast bij "verifying DMI pool data"

Wat kan ik doen?

Ik heb je tweede bericht verwijderd, het is niet de bedoeling om na 3 kwartier je vraag omhoog te schoppen.;)

Wordt de schijf wel goed in het Bios herkend? Zit de schijf in hetzelfde systeem of probeer je dit naar een nieuwe systeem opver te plaatsen?

De melding die je krijgt heeft inderdaad niets met Windows te maken maar inderdaad met het BIOS / Harddisk.

Of je harddisk wordt niet goed/juist herkend of er staat iets niet goed in het BIOS ingesteld.

Met Google veel info over te vinden en is een kwestie van lezen en proberen ben ik bang.

http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q="verifying DMI pool data"

als ik de bios juist instel komt hij wel in windows tevoorshijn, maar als de nieuwe schijf er alleen in zit herkent de bios hem, staat hij overal tussen en windows met alles van de oude schijf staat erop, maar toch wil hij niet booten

Issue:
Computer stops at verifying dmi pool data.

Cause:
This issue can be caused by any of the below reasons.

1.Corrupt boot files on the computer.
2.Settings for hard disk drive are not correct
3.BIOS corrupt or misc. setting not set properly.

-Aangezien ik Ghost 11 gebruikt heb om de partitie te kopiëren is er misschien een probleem met de windows op de schijf?
-Na een slechte overclock moest ik de cmos resetten, misschien is een van de instellingen nu verkeerd?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan