XP wil niet meer naar VM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Gisteren lukte het nog wel, vandaag niet meer. Blijft bij een knipperend streepje. Wat te doen?

Correctie, het duurt ruim 10 min. Waarom zo lang? Vroeger stond het er zo op.

Hallo :). Safe mode was ik inmiddels in aangekomen. Alleen na een hele lange tijd. Duurde nooit zo lang.

XP_PC:
Heb deze ook al eens geprobeerd, F8 en/of Safeboot kiezen en dan "Laatste bekende juiste configuratie (recente instellingen die werkten) starten.

Probeer anders eens een uitgebreide schijfcontrolle om beschadigde bestandjes e.d te repareren, als je dit nog niet gedaan hebt :D ( kan nooit geen kwaad he)!

XP_PC zou ook eens kijken in je bios instellingen en/of NVIDIA kaart of daar iets veranderd is. Dat de bios 10 minuten nodig heefd om zich op te laden is wel erg lang :confused:

Als bovengenoemde probleempje blijft, zou ik anders een systeemherstel uitvoeren, aangezien je ook een probleem hebt met je screensaver. Succes :)

Ik zeg niet dat de bios 10 minuten nodig heeft. Als dat zo is dan zou gewone modus ook lang moeten duren.

Als ik VM heb geselecteerd zit ik bijna 10 min. naar een knipperend streeptje te kijken.
Zit overigens geen Nvidea in (andere PC).

Kan er niet meer van maken XP_PC. Hopelijk nog iemand anders!

Ok, ik ben nu aan het formatteren. Hopen dat het straks is opgelost (niet voor dit probleem hoor! Denk niet dat ik zo snel opgeef:D:D). Maarja, stonden meer vreemde dingen in :).

Bedankt he!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan