XP wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_king16v

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Berichten
64
Hopen dat jullie mij kunnen helpen.

XP start niet meer op, het is begonnen met USB problemen, toestenbord en mouse (wireless) werkte niet meer, dit heb ik weer aan de praat gekregen, echter start xp nu niet meer op

Hij blijft hangen in XP logo met blauwe balk, hij loopt ongeveer 8 keer, en dan blijft ie hangen...

in veilie modus met netwerk ondersteuning werkt het wel, ook kan ik dan op internet...maar de normale xp dus niet..

herstel punten heb ik al geprobeerd terug te zetten.. maar dit helpt allemaal niet...

bij msconfig heb ik alles al uitgevinkt bij het opstarten, maar dit helpt ook niet...

vervolgende heb ik alle usb app. eruit getrokken, maar windows blijft nog hangen bij XP logo...

chkdsk /r ook uitgevoerd, maar mocht ook niet baten......

wat kan ik nog proberen?
 
fixboot

Probeer vanaf de herstelconsole op de WinXP schijf een fixboot te doen. Hopelijk helpt dit.
 
Wel in veilige modus op kunnen starten en niet meer normaal is (m.i.) een duidelijk softwarematige fout.
Ik ben geen voorstander van het repareren van een corrupte windows, dus ik adviseer een herinstallatie.

Wil je kijken of er toch nog hardware in de weg zit, koppel dan alle apparaten los die je niet nodig hebt (netwerkkaart geluidskaart etc) en dan de pc opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan