XP Windows Washer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiHaL

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Hallo,

Om alle bestanden die je verwijdert hebt ook echt helemaal te verwijderen heb je een speciaal programma voor nodig werd me verteld...(weet niet meer hoe dit heet)heb mijn pc al n paar jaar....en er zal aardig wat troep op zitten die ik verwijdert d8 te hebben:)

Nu wil ik alles verwijdert hebben....

heb begrepen dat XP Windows Washer een goed programma is om alle onnodige bestanden te verwijderen? Klopt dit?Hoe gaat dit in zn werk?wil namelijk niets verkeerds doen....

Of heeft iemand een beter idee????
Bedankt alvast!!!

Het programma heet XP Windows Washer..???

Maar als jouw advies ook helpt ja waarom niet!!!;)

Na die cleaner moet ik dus de eusing.com gebruiken????
en welke moet ik downloaden op die site? Site1 2 3 of 4?

maakt niks uit, maar ccleaner ruimt tijdelijke bestanden enzo op op en eusing cleaner onnodige pictogrammen en andere dingen uit register

Ja na ccleaner die eusing

ik ben trouwens wel benieuwd, hoeveel mb ccleaner heeft weggehaald:)

wat wil je eigenlijk doen trouwens:P

onnodige dingen opruimen ofzo?

yep wil onnodige dingen allemaal opruimen......de dingen die ik d8 verwijderd te hebben hangen nog rond in mn pc....wist ik allemaal nie..d8 dat ze ook echt verwijderd waren:D

Een grondige schoonmaak dus....hoop dat mn pc dan ook iets sneller zal zijn...

Toppie:thumb:

Dank jullie wel!!!!!! Ik ga het gelijk allemaal uitproberen.....

wat je kan doen als je ccleaner hebt laten lopen en eusing, dus als die dingen gedaan hebt (wel je pc opnieuw opstarten eerst:)), is je systeemherstel opnieuw te doen:), die haalt ook veel geheugen weg

Zo doe je dat:

Ga naar Deze Computer,
Klik er met je rechtermuisknop op
Dan eigenschappen
Dan het kopje systeemherstel.
Vink dan Systeemherstel uitschakelen aan
Dan oke

Volgens mij herstart je pc automatisch? Zo niet dan herstart jezelf ff:)

Nu ga je weer naar Deze computer (rechtermuisknop, eigenschappen, systeemherstel, Nu haal je dat vinkje weer weg bij Systeemherstel uitschakelen.)

Zeg ff wanneer je alles hebt gedaan:)
Trouwens is je pc echt zo langzaam? internet is ook langzaam ofzo?

Laatst bewerkt:
Owhja, ik heb afgelopen week me vader zijn pc opgeschoond:P, ik had die dingen laten lopen, ccleaner heeft 3gb weggehaald. En dat systeemherstel had ook een aantal gb weggehaald, dus de moeite waard:D

Ooo hahaha bij mij valt t dan allemaal wel mee als ik t zo lees....ccleaner heeft bij mij iets van 207,1 mb weggehaald:D

nu die andere nog......en daarna systeemherstel....ik raak mij bestanden hierdoor niet kwijt toch?

Niet echt heel erg traag maar hij loopt vaak vast....en onnodige dingen in mijn pc bezorgt mij gewoon irritatie:D ben denk ik n schoonmaakfreak:p

nope systeemherstel raak je helemaal geen bestanden kwijt

info over systeemherstel:

Loopt uw computer steeds vast, doet uw computer vreemde dingen.
Systeemherstel is een snelle manier om je systeem in een eerdere staat terug te brengen. Zonder helemaal opnieuw te hoeven installeren.

Zeg als je al die dingen gedaan hebt, dan doen we nog 1 ding

Hallo,

Om alle bestanden die je verwijdert hebt ook echt helemaal te verwijderen heb je een speciaal programma voor nodig werd me verteld...(weet niet meer hoe dit heet)heb mijn pc al n paar jaar....en er zal aardig wat troep op zitten die ik verwijdert d8 te hebben:)

Nu wil ik alles verwijdert hebben....

heb begrepen dat XP Windows Washer een goed programma is om alle onnodige bestanden te verwijderen? Klopt dit?Hoe gaat dit in zn werk?wil namelijk niets verkeerds doen....

Of heeft iemand een beter idee????
Bedankt alvast!!!

Denk dat je deze bedoelt : http://www.eusing.com/Window_Washer/Window_Washer.htm

Laatst bewerkt:
een keer virusscann over heen laten lopen: doe het volgende:
download Malwarebytes: http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
installeren, update en scannen (SNELLE SCAN)
(zeg ff in je volgende bericht hoeveel infecties die had gevonden)

Als de scan afgelopen is, verwijder je de virussen.
Vervolgens start je je pc opnieuw op.

ik heb nod32 en een superantispyware(via jullie)die scan heb ik dus al gedaan denk ik....

is het voldoende....of gewoon mond houden en die scan van jou downloaden en scannen??????:D

oh myn god.....69 infecties........:shocked:

waar is mijn virusscanner dan goed voor...

TomTom, Ronnie en Bertus....bedankt voor jullie hulp...:thumb:

Mijn eerste vraag: Merk je dat je pc sneller is?

wel je virusscanner houden he die van nod32;) laat die ook is scannen:P

maar laat mbam is nog voor de 2e keer scannen. Weer snelle scan, vaak haalt die 2e keer ook wat restjes weg. (zeg in volgende bericht hoeveel infecties die vond)

Daarna kan je wel voor de zekerheid nog een volledige scan doen van mbam!

Maar ik wist nie dat je zoveel infecties had:P

Nu kan je best weer systeemherstel vernieuwen;)

Dus weer ff vinkje voor uitschakelen en dan opnieuw opstarten en dan vinkje weer weghalen

Want in die vorige systeemherstel staan die virussen nog

mvg

eerst niet...maar na die tweede scan ( en systeemherstel) merk ik dat ie wel sneller is....

2e scan :

-mbam: 0 infecties
-Nod32: 0 infecties
-Superantispwyware: 9

na de scan en voor systeemherstel kreeg ik een bestand (hier had ik al n tijdje last van) dxva_sig die heb ik verwijderd...en daarna dus systeemherstel....

ben nu tevreden;)

thnx!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan