xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
Ik heb met mijn laptop verschilllende problemen. Ik heb last gehad van een virus , hij geeft bij het opstarten aan dat hij een bepaalt exe. bestand niet kan vinden , hij heeft het over een fout in Demon ? , en wil een rapport versturen. Nu heb ik een vraag , ik weet dat je terug in de tijd kan met Windows XP, door terug tevallen op een herstelpunt? . hoe moet ik dit doen , en zijn dan al mijn problemen opgelost ?.
 
Of je problemen dan opgelost zijn weet ik niet. Maar systeem herstel zit in: Start -> Alle programma's -> Bureau Accessoires -> Systeemwerkset. Kun je meer over die fout vertellen? Misschien staat dat het exe filetje opgestart moet worden in Start -> Alle programma's -> Opstarten en kun je het daar verwijderen.
 
het exe. filetje komt waarschijnlijk van een virus (worm) af, deze kon norton 2003 wel vinden (zat in systeem32) maar niet verwijderen , na het installeren van een beveiligingsupdate van XP , gaf norton 2003 geen melding meer van dit virus (worm). vreemd toch ?.
Ik heb nu norton 2004 geinstalleert , en laten zoeken na een virus , maar deze kan niets vinden. en de foutmelding van Demon ?, geen idee. Ik kan nu ook niet kijken .zit op mijn werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan