xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

bood0009

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Als ik aangemeld wordt, zegt mijn computer 2 seconden later: u wordt afgemeld. en hij gaat uit, elke keer weer, ik krijg hem dus niet meer aan???

Iemand de oplossing?
dj

afgemeld

Nee, veilige modus , prompt, herstlpunt, allemaal heb ik ze geprobeerd, nu ga ik iets met blazefind proberen........

Als je helemaal niets meer kan, dan zou ik de windows cd erin doen en kiezen voor Repareren.

Oplossing Aanmeldprobleem (bij aanmelden wordt je gelijk weer afgemeld)

Dit is een veel voorkomend probleem wat wordt veroorzaakt door het virus Trojan Blazefind.
Deze wijzigt in het register een sleutel die verwijst naar het bestand USERINIT.EXE in het bestand WSAUPDATER.EXE. Dat bestand wordt echter door Ad-aware verwijdert, waardoor je niet meer kunt inloggen. Om dit probleem op te lossen dien je het volgende te doen: Start de computer op met de Windows CD. Start de Recovery Console. Is die mogelijkheid niet aanwezig of mogelijk start dan op in Veilige Modus met alleen de opdrachtprompt (ga naar Start - Uitvoeren en type CMD). Ga vervolgens naar : c:\windows\system32
met cd opdracht cd c:\windows\system32 Type in: COPY USERINIT.EXE WSAUPDATER.EXE
Geef de opdracht exit. Start nu de computer opnieuw op. Doet ie als het goed is nu gewoon.
Ga naar Start - Uitvoeren, type regedit en klik op Ok. Ga naar de volgende sleutel en selecteer die:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon\
Klik in het rechtervenster op de waarde C:\WINDOWS\System32\wsaupdater.exe
Wijzig de waarde in: C:\WINDOWS\System32\userinit.exe
Daarmee zou het probleem nu verholpen moeten zijn.

==================================================

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan